T@rget Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Laatst is Total Overdose uit gekomen ik heb heb hier liggen in ik kan je zeggen hij is vet!!!! een soort GTA Game play met matrix ackties de graphics zijn niet de mooiste van de wereld maar de game is wel leuk gammo heefd hem getest en er zit een filmpje bij ik denk dat de GTA engine (ofzo) er voor is aan gepast Movie van de game door gammo Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 ik had hem laats op tv gezien ik ga vanmiddag eens in de winkel kijken ik vind het er wel vet uit zien namelijk. Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Lijkt mij niet zo vette game. De bewegingen etc. gaan me allemaal wat te soepel en snel. En het is een game waar je niet door de stad kan rijden. Dat had ik begrepen van Gammo, want ik heb die aflevering gezien. Reageren
T@rget Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Je kan ook door de stad kijken hoor en de matrix ackties gaan in slow motion Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Ziet me er wel een grappig spel uit, maar of ik het ga kopen betwijfel ik Niet echt mijn genre Reageren
.Maze. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Hier is een review over de game: Klik Dit is het punt van Gamer.nl: Gameplay: 8,0 Graphics: 7,5 Geluid: 8,5 Totaal: 8,1 en wat screenshots: Reageren
Stino Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) De graphics zijn niet speciaal, maar het kan toch een vette game worden, net zoals bij GTA, niet zó zeer mooi, maar vet! Bewerkt: 23 september 2005 door Stino Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) net zoals bij GTA, niet mooi Niet mooi, Niet mooi! GTA is een wereld game. Het ziet er supergoed uit. Dat jij die niet mooi vind! Damn...spoor je wel? Bewerkt: 23 september 2005 door -Niels- Reageren
Stino Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik spoor ja Maar als je goed leest, zie je dat ik typ dat GTA niet mooi is maar wel vet. En met mooi bedoel ik de graphics, die zijn wel, mooi alleen niet de allermooiste. En ik typte dat ik gta vet vond Reageren
.Maze. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik vind de graphics bij GTA ook niet super, ik ken veel spellen die een stuk mooiere graphics hebben, maar dat maakt GTA er niet minder vet om. Reageren
Froop Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Dit spel heb ik toen bij gamekings gezien en vond het niet echt leuk. GTA en matrix in mexican style dacht ik. Ik hoef het niet per sé te hebben. Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Dit spel heb ik toen bij gamekings gezien en vond het niet echt leuk.GTA en matrix in mexican style dacht ik. Ik hoef het niet per sé te hebben. @Stino..oh oke! Ik heb hem bij Gammo gezien. Het sprak me voor geen meter aan! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) (Bump, maar ik wil er toch even iets over zeggen. ) Nou, ik geef toe. Je moet ervan houden. Maar ik ben echt een fan van die shooters in het Wilde Westen, en ook Mexicaanse stijl vind ik helemaal te gek. Ik heb dus ook echt uitgekeken naar Total Overdose. Nu wacht ik op Gun en Desperados 2. Van Red Dead Revolver heb ik ook echt genoten. Pluspunten Ik heb deze game nu zelf, en hij is echt geweldig, maar je moet er wel van houden, zoals ik al zei. De graphics zijn niet geweldig, oke. Maar de sfeer druipt er echt van af. En de muziek geeft nog meer sfeer. Die muziek is echt fantastisch. Verdere pluspunten zijn de grappige details. Je kan bijvoorbeeld net langs de stoep gaan rijden, en dan de deur open gooien. Zo kun je een nietsvermoedende voetganger een dodelijke dreun verkopen, en sla je ze met de deur een paar meter verder. Minpunten Er zijn natuurlijk ook nadelen. Het spel is een beetje lineair . Je kan maar uit 1 missie kiezen. Verder is het moeilijk om de stad goed te leren kennen, omdat er niet echt goeie herkenningspunten zijn. Verder worden er iets te vaak UZI's gebruikt, en naar mijn mening hoort dat niet echt thuis in de Mexicaanse stijl. Verder... Verder moet je nog weten, dat de demo totaal geen goed beeld geeft van de full game. Qua gameplay wel, maar qua locaties niet. Je zult niet zo vaak op het platteland zijn. Op het begin wel, daarna vooral in de stad. Dat is niet echt een nadeel te noemen, want de stad is ook erg sfeervol. Mijn eindconclusie Ik heb al twee keer gezegd dat je wel van de Mexicaanse sfeer moet houden. Als dat het geval is, kloppen onderstaande cijfers wel, anders mag je er meteen 2 tot 3 punten afhalen. Gameplay: 8 Graphics: 7.5 Sound: 8.8 Sfeer: 9.5 Verslaving: 8.8 Eind: 8.5 Geweldige game in mijn ogen. Iets betere graphics, en hij had een 9 gehad. Bewerkt: 13 november 2005 door Gunslinger Reageren
Koopa Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Verder...Verder moet je nog weten, dat de demo totaal geen goed beeld geeft van de full game. Qua gameplay wel, maar qua locaties niet. Je zult niet zo vaak op het platteland zijn. Op het begin wel, daarna vooral in de stad. Dat is niet echt een nadeel te noemen, want de stad is ook erg sfeervol. Ik heb de Demo net gedownload en gespeeld, en ik moet zeggen, dat het qua gameplay lekker speelde! Misschien ga ik hem kopen. Bewerkt: 13 november 2005 door Koopa Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 lijkt me wel een leuk spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.