Juju Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 ik heb hulp nodig bij de missie The excange: ik kom niet verder bij dat stuk waar je bij al die Cartels op de dam bent. kunnen jullie aub wat tips geven? alvast bedankt Reageren
Damos Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 je moet ze er af schieten Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 je moet ze er af schieten iets nuttigers kan ook wel dat kan hij zelf denk ook wel bedenken. als je cheat kan je gewoon een tank spawnen. anders moet je met die m5 op zo'n groot mogelijke afstand schieten. Reageren
Damos Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik zou echt niet gaan cheaten hoor Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik zou echt niet gaan cheaten hoor dat zeg ik ook niet ik zag alleen als hij cheat dat hij dan ook wel een tank kan spawnen en werk er om je mening gevaagt? en met die m5 kan ook zonder te cheaten. Reageren
need my speed Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Geef me je savegame, dan speel ik hem uit (oke, ik wil hem helpen, maar ik wil ook wel eens die laatste missie doen, ik was bij die verdomde Espresso-2-Go en toen had ik m'n savegame gewist, overnieuw beginnen, nee)... Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 De bedoeling is dat je alle Cartel members en de vrachtwagens moet neerschieten. Ik heb het zo gedaan, je doet de missie, dan sta je bij de Cartel Mansion daar schiet je alle Cartels die daar zijn neer, dan ga naar je hideout pak daar wapens en ga daarna naar de Dam.. Zo kon ik die missie makkelijk halen.. Veel Succes!! Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Zorg ervoor dat je genoeg kogels voor je bazooka hebt en dan schiet je zo al die ventjes van alles af:) Net als die autoblokkades, schiet je zo BOEM weg. Trouwens zo'n knettergeweer (M16 geloof ik) doet het op het laatst ook erg lekker. Groetjes en succes, Lance Vance Dance Reageren
Juju Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 ik heb t gehaald! bedankt mensen! ik cheat normaal wel, maar ik heb nu niet gecheat bij die missie, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.