philthechill Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik vroeg me af of je bij de Wang garage in SF ook nog auto kon stallen? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Nee helaas, Dat is slechts een showroom die geld genereert, maar je kan er geen auto's in kwijt. Wel worden alle auto's die je in missies op de kop tikt daar neergezet, dus je kan er wel auto's uithalen (gewoon door de voorpui heenrijden). Je dichtsbijzijnde garage die je kunt gebruiken is je werkplaats in Doherty.... Reageren
Damos Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Je hebt ook wel bij huizen garages Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Natuurlijk heb je bij de huizen ook garage's....maar ik zei ook dichstbijzijnde... Reageren
Svenie Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 maar wat bedoel je een eigen auto of 1 uit een missie Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Hij bedoelt denk ik je eigen auto's Reageren
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 hij bedoelt de auto's van de wang cars MISSIES Reageren
Krid Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 GTAgangster heeft gelijk hoor, anders had je wat heel veel auto's daar. Reageren
Achille Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 die autos staan daar gwn altijd die zijn ook erg handig daar staan bijna alle tunings autos voor wheels Arch Angels :'D Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 die autos staan daar gwn altijd die zijn ook erg handig daar staan bijna alle tunings autos voor wheels Arch Angels :'D Volgens mij staan die auto's er pas nadat je de missie's hebt gehaald. Er staat ook een Blade altijd in. Zoals al vermeld is kun je géén eigen getunde auto's in Wang Cars parkeren. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Misschien ligt het aan mij hoor en ik wil zeker niet bijdehand over komen, maar philthechill vraagt letterlijk: Ik vroeg me af of je bij de Wang garage in SF ook nog auto kon stallen? . Het lijkt me toch dat het enige antwoord daarop is: Nee, helaas..... *edit: Mazzeltje, ja ik zie het.... Antwoord gegeven en GTA-Sheep gaat op stal.... Bewerkt: 22 september 2005 door GTA-Sheep Reageren
Achille Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Mazzeltje wat ik bedoel is dat de autos die je kan tunen daar staan:) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Mazzeltje wat ik bedoel is dat de autos die je kan tunen daar staan:) Ik begrijp jou ook wel. Maar volgens mij staan die auto's er pas nadat je de missie's hebt gehaald van Wang Cars of CJ Garage. En die Blade die daar staat kun je alleen maar tunen bij Lo-Co-Low-Co. Voor de rest alle auto's bij ARC Angels. Ik vroeg me af of je bij de Wang garage in SF ook nog auto kon stallen? Dat antwoord had ik toch al gezegt , 1 bericht boven jou. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik heb ook een fout gevonden, denk ik... de jester staat niet in de garage, maar je jat hem wel in 1 van de missies. dus ik vindt dat raar... is het niet zo dat de savanna die boven staat dat daar eigenlijk de jester hoort te staan? Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Even over die Blade.. Dat is geen Blade maar de Savanna. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.