Twenty Eyes Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Ik heb de trial verzie van 3dsmax gedownload maar hij was verlopen. Dus wil ik nu graag een ander programma wat de zelfde export bestanden onderstuund of een ander programma om de mods in gta sa/vc te zetten Weet iemand er een? alvast bedankt Bewerkt: 21 september 2005 door naim Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik heb de trial verzie van 3dsmax gedownload maar hij was verlopen. Dus wil ik nu graag een ander programma wat de zelfde export bestanden onderstuund of een ander programma om de mods in gta sa/vc te zetten Weet iemand er een? alvast bedankt Sketchup, (Trial 9 uur geloof ik) Z/modeller, freeware. Z/modeller is hier te downloaden op gtagames, Sketchup moet je even zoeken via Google. Reageren
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Tip: GMax (Google) goede alternatief voor 3dsmax. Ook veel scripts voor 3dsmax van Kam werken ook met GMax. Good luck. Reageren
Hunter Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Ik gebruik zmodeler het is klein en werkt heel goed (gebruik wel versie 1.07b, want versie 2 en hoger kunnen geen bestanden die je nodig bent importeren en exporteren) Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb nu mijn 3dsmax weer terug. Ik heb hem op mijn laptop geinstaleerd. Als hij weer over datum is dan instaleer ik gmax. Dus bedankt allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.