Wesley Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 hoi , waar kan ik een auto van de S.W.A.T. team vinden? groetjes , Wesley Woortman Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Welkom op het forum Wesley (wat een mooie naam!!! )! Je post dit bericht nu in het Feedback forum. Dit is niet het juiste forum. Het Feedback forum gaat alleen over vragen over Gtagames.nl of Gtaforum.nl. Jij vraagt waar je de S.W.A.T. car kan vinden. Dat kan ik nu niet beantwoorden omdat je niet zegt over welk spel het gaat. Wel kan ik je een link geven naar dé enige echte Nederlandse walkthrough van Grand Theft Auto: San Andreas! Als je dan naar Vehicles gaat en dan de S.W.A.T car even zoekt kan je hem zo vinden. Als het om Vice City ging kan ik je deze link geven naar Vice City Walktrough! Ik hoop dat ik je nu geholpen heb. Veel plezier nog op het forum. Reageren
Wesley Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 het gaat om GTA San Andreas!!1 Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 het gaat om GTA San Andreas!!1 Dan zie je dat ik een link heb gegeven. Reageren
Wesley Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 maar in ieder geval bedankt . ik heb al even keken bij de walkthrough van Grand Theft Auto San Andreas!. daar heb je al wel wat info over die Swat Team auto . maar er staat niet bij waar die Swat Team car staat. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 maar in ieder geval bedankt .ik heb al even keken bij de walkthrough van Grand Theft Auto San Andreas!. daar heb je al wel wat info over die Swat Team auto . maar er staat niet bij waar die Swat Team car staat. Klopt, dat komt omdat hij nergens te vinden is. Je kan hem alleen maar jatten in de laatste missie End of the line Dan moet je hem jatten en snel in je garage zetten. Reageren
Wesley Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Klopt, dat komt omdat hij nergens te vinden is.Je kan hem alleen maar jatten in de laatste missie End of the line Dan moet je hem jatten en snel in je garage zetten. oke , bedankt . ik heb GTA SA al bijna uitgespeeld . duss het komt wel goed uit!!. maare bedankt he! Reageren
kamperpoort Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen. Dit staat in de walktrough over de minigun Reageren
scorpia Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Politie die gealarmeerd wordt voor het afschieten van dit wapen zal gelijk de SWAT oproepen om dit af te handelen. Dit staat in de walktrough over de minigun Ja ma da betekent da je 4 sterren krijgt ma ni dat er ook en SWAT tank komt(jammer genoeg ) Reageren
Samurai Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 er komen alleen van die busjes die de wegen versperren( beuk er gewon door met een rhino) en helis Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 ik heb nu wel genoeg info! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.