Gunslinger Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) 1cd versie voor op de PC? want die heb ik maar heb geen bonus materiaal :S Nee, ik heb het over de OST (Official Soundtrack). Dat is een CD met liedjes erop van San Andreas. Je hebt de box-versie. Die bestaat uit heel veel CD's (1 per radiozender). Je hebt ook de 2-CD versie. Daar staat een mix van alle zenders op. En bij die versie krijg je die film The Introduction. Niet bij het spel voor de PC. Er is ook geen CD versie van SA voor de PC, alleen maar een DVD versie. edit: Mijn excuses, het is een 2-CD OST, niet 1-CD. ali_r is slimmer. Bewerkt: 4 oktober 2005 door Gunslinger
Eli R Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Dat is een 2 cd versie + 'The introduction'.
Roxx0rz Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb geen DVD erbij gekregen. En ik heb nergens in de Freerecordshop (Waar ik hem heb gekocht) de dubbelcd gezien... Bewerkt: 4 oktober 2005 door BoMBeRMeN
Warrior Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Waar kan je die Introduction krijgen en hoe duur is tie?
Caltson Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Waar kan je die Introduction krijgen en hoe duur is tie? je kan hem enkel verkrijgen als je hem op de pc koopt (san andreas)
Caltson Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 das ook stom tja,maar nu laten we dit topic rusten want wat je nu post is echt wel onnutig,(zoals ik juist :$ )
Dizzee Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Big smoke bedoelde dat die introduction movie bij de cd zat van san andreas met de soundtracks van het spel, dus niet bij het spel zelf op de pc. *edit* sorry, enkele reacties vergeten lezen. Antwoord was kennelijk alweer duidelijk Bewerkt: 5 oktober 2005 door Dizzee
Gunslinger Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Waar kan je die Introduction krijgen en hoe duur is tie? je kan hem enkel verkrijgen als je hem op de pc koopt (san andreas) Dit gaat wel erg offtopic, maar ik wil het nog 1 keer duidelijk zeggen: Je krijgt de DVD The Introduction bij: *GTA SA Special Edition voor de PC. *GTA SA OST 2-CD versie. Bij de PS2, XBOX, normale PC versie, en de grote OST krijg je The Introduction niet.
Goliat Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 wat bedoel je met de normale pc versie? is er ook een andere pc versie
Miyamoto Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien Hier is de link van het filmpje van Google Video. Echt het bekijken waard! The Introduction
Kraay Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien Hier is de link van het filmpje van Google Video. Echt het bekijken waard! The Introduction Uhm...Je bumpt een topic waar ong. ½Jaar niet gepost is. Ik denk niet dat hij het nog steeds zal zoeken . Kijk anders de forum regels nog maar is door Edit: En het is al de 2e keer dat je het doet.. Bewerkt: 6 mei 2006 door Kraay
Advancegta Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 leuk gevonden, ik heb het ook wel is gehoord maar venturas is toch niet gebaseerd op texas?
Kronko Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik heb dat intro-filmpje ook gezien en daar zie je toch echt dat die twee mannen 1 lijk, zonder lijkzak dumpen. Volgens mij is de echte dader geen echt personage of iemand anders die in het spel voorkomt, maar is dit gewoon weer een grap van R*.
VforV Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen. Vreemd, bij mij zat die Introduction DVD er niet bij, maar ik heb SA (pc) dan ook maar in februari 2006 gekocht.
Recommended Posts