Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Bij mij zat hij er ook niet bij, en heb hem vanaf de EU-Release thuis liggen. Volgens mij krijg je hem wel bij the OST, dat stond tenminste op de R* website, maar er stond ook niet dat ze bij alle zitten. The Introducion kan je hier kijken.
gta dylan Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 knap gevonden het kan een mogelijkheid zijn maar wat weten we nu?alleen dat er een put met lijken is en dat de presentatrice van k-rose zegt "my exes lives six feet under the ground"ik had het ook al gehoord maar toch knap gevonden Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen. ja?graag wat bewijs.
Clowntje_93 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 jah maar in dat introduction filmpje zie je ze maar 1 lijk dumpen op een heel andere plek! Dus die andere bodybags(iets van 6) zijn niet door de maffia gedaan!
Moonbeam Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 knap gevonden het kan een mogelijkheid zijn maar wat weten we nu?alleen dat er een put met lijken is en dat de presentatrice van k-rose zegt "my exes lives six feet under the ground"ik had het ook al gehoord maar toch knap gevonden Zeer mooi gehoord dit heb ik ook al eens gehoord en ik dacht ineens Hier aan maar ik denk niet dat de omroepster van K-rose dat gaat doen want nl. op de Introduction DVD van SA(krijg je gratis bij de PC-versie) zie je een filmpje waar 2 MANNEN die lijken dumpen. ja?graag wat bewijs. Daar is geen bewijs voor, het is namelijk niet waar. In the introduction zie je dat 2 mannen maar 1 lijk dumpen geen 6.
Miyamoto Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) geef is een link als je dat filmpje op de computer hebt.ik wil hem ook wel eens zien Hier is de link van het filmpje van Google Video. Echt het bekijken waard! The Introduction Uhm...Je bumpt een topic waar ong. ½Jaar niet gepost is. Ik denk niet dat hij het nog steeds zal zoeken . Kijk anders de forum regels nog maar is door Edit: En het is al de 2e keer dat je het doet.. Gebumpt? Ik heb ten eerste een "goede bump gemaakt en ten tweede heb ik dit topic ******* nieuw leven ingeblazen! Take that! Bewerkt: 31 mei 2006 door Miyamoto
Arjen Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Leuk gevonden! En wat voegt dit aan het topic toe? Inderdaad, niets! Lees ook eens de regels van dit forum door, voordat je post.
jethro Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Met all my exes are 6 feet under the ground bedoeld ze gewoon dat al haar exen dood zijn, en zijn begraven want als je word begr4aven kon je tog ook onder de grond of niet
Certified Gangsta Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) ik denk gewoon dat dit wel erg ver is gezocht... die 2 mannen die het lijk dumpen zijn van de maffia (volgens mij forelli's) want als je die introduction goed bekijkt, zie je dat een van de forelli's wil samenwerken met salvatore. die zegt dan dat de forelli's de tussenpersoon eruit moet gooien. en dit is het lijk wat ze dumpen. het heeft dus niets met elkaar te maken, en ik begreep zowiezo niet wat je ermee duidelijk probeerde te maken. dit is de enige goede verklaring voor zover ik weet Bewerkt: 29 juni 2006 door Certified Gangsta
Miyamoto Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) ik denk gewoon dat dit wel erg ver is gezocht... die 2 mannen die het lijk dumpen zijn van de maffia (volgens mij forelli's) want als je die introduction goed bekijkt, zie je dat een van de forelli's wil samenwerken met salvatore. die zegt dan dat de forelli's de tussenpersoon eruit moet gooien. en dit is het lijk wat ze dumpen. het heeft dus niets met elkaar te maken, en ik begreep zowiezo niet wat je ermee duidelijk probeerde te maken.dit is de enige goede verklaring voor zover ik weet Dat KAN niet!!! Hoe kan één mannetje nu zo'n diepe put graven??? De omgeving is anders en ze begroeven maar 1 man! Bewerkt: 30 juni 2006 door Miyamoto
ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 En ik dacht dat ik ergens gelezen had dat "The Introduction" niet door R* is gemaakt
Jarno Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 En ik dacht dat ik ergens gelezen had dat "The Introduction" niet door R* is gemaakt Volgens mij wel hoor, iniedergeval dan wel met de modding tools die door R* is gemaakt. Overigens denk ik dat de animaties + models van The Introduction gewoon in het spel zitten (In IMG bestanden).
Recommended Posts