NandroDavids Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Simpel vertelt, doe alle missies tot je de 'The Fastest Boat' missie kunt doen van Vercetti... Als je deze hebt gedaan kan je naar het andere eiland..Na de missie Copland, kan je property's en bedijven kopen. 'The Fastest Boat' is een opdracht van Diaz. Kun je niet een opdracht voor Copland alles al kopen? Ik bedoel die missie dat je alle ruiten in het winkelcentrum kapot moet schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bewaak431 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 ok, vandaag heb ik het spel legaal gekocht. ook GTA3 (die speelt me broer nu) maar ook in de vorige die ik had. weet ik niet hoe je als je een pistool heb, hoe je dan zo'n rood-rondje om iemand heen krijgt dat hij direct op die persoon schiet. in dit filmpje doet iemand dat (bij 2:38) Ik hoop dat iemand het weet. Bewaak431 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Dat kan alleen maar op de PS2. Je zult op de PC gewoon met de muis moeten mikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 ok, vandaag heb ik het spel legaal gekocht.ook GTA3 (die speelt me broer nu) maar ook in de vorige die ik had. weet ik niet hoe je als je een pistool heb, hoe je dan zo'n rood-rondje om iemand heen krijgt dat hij direct op die persoon schiet. in dit filmpje doet iemand dat (bij 2:38) Ik hoop dat iemand het weet. Bewaak431 Dit kan eigenlijk alleen met de PS2. Als je het spel dus op de PC hebt gekocht, want dat maak ik hier uit op, dan moet je gewoon vrij richten. Met de PS2 is het richten je wat makkelijker gemaakt doormiddel van de rode geval. Op de PC zit deze optie ook, maar dat is lang zo goed niet als die van de PS2. Ga in dat geval naar; options > controller setup. Bovenaan moet in jou geval dan 'classic controls' staan, zo kun je op de PC ook automatisch richten, maar het gaat ten koste van de gameplay. Je kan dan niet meer vrij rondkijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bewaak431 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Bij sommige PC versie's zie ik het ook juist. IS er dan een MOD ofzo voor? Bewaak431 Edit: Matthijs, ok, is er dan een MOD dat ervoor zorgt dat je dan wel vrij kan rondkijken? Bewaak431 Bewerkt: 2 juni 2007 door bewaak431 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.