Hanzolino Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 Ik wil graag weten hoe ik een .dol bestand van een auto in het vehicle.dol moet zetten, als iemand het weet zou ik het graag horen. Alvast bedankt, Hanzolino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bewaak431 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 moet je toch dat IMG tool hebben? Daarna invoegen. Ik kan het ook neit wil het ook weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Ik wil graag weten hoe ik een .dol bestand van een auto in het vehicle.dol moet zetten, als iemand het weet zou ik het graag horen.Alvast bedankt, Hanzolino 1.het is een Col geen Dol. 2.dat moet je doen met de collediter.hier (gtagames.nl) missende dll die je nodig hebt.hier 3. neem eens een keer normale letters leest fijner. EDIT: lol Bewerkt: 21 september 2005 door gangster28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) 1. *.Dol bestaat niet, het moet *.Col zijn. 2. Gebruik het normale lettertype want dit is heel irritant. (Regels lezen) 3. Welkom op het forum. 4. Verkeerde forum 5. Antwoord op je vraag: CollEditor (Google, GTAGames.nl (Download DB)) Ik houd van punten systeem [edit] Lees net dat gangster 3 seconden eerder was [/edit] Bewerkt: 21 september 2005 door Jarno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanzolino Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 Sorry, maar ik lette ff niet op, en wat dat lettertype betreft: ik vond het mooier om een ander te pakken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.