~> GizmO <~ Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Hallow mensen,, miss heb je het al begrepen van de naam van het topic ... ik zoek lettertypes voor Photoshop 7.0 ... want ik zie iedereen met hele mooie letter typens en ik heb alleen de standaard dus ... weet iemand waar ik die kan downloaden?? GReetz Reageren
kortman_8 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 www.dafont.com Hier kan je er echt heel veel vinden. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) is cool ik kijk Thanks man Greetz [Edit] Hoe kan ik die dingen instaleren :$ kan het niet echt uit de readme halen Bewerkt: 21 september 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ga naar de map waar je hem hebt opgeslagen en dan druk je met je rechtermuisknop erop en dan klik je op extract here ofzoiets..dan zie je zo'n icoontje met letters erin die moet je knippen en dan in de map C/windows/fonts plakken..en vraaag het de volgende keer in het Photoshop Q&A topic he Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 sorry voortaan zou ik dat doen Maar het is gelukt ... Thank-QQQ Greetz ~> GizmO <~ Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 sorry voortaan zou ik dat doen Maar het is gelukt ... Thank-QQQ Greetz ~> GizmO <~ Graag gedaan ik help graag mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.