Jump to content

meer soorten verborguhh pakjes

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

4

• Disturbed

3

• Tim14

2

• The Godfather

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
ik hoop eerder verschillende hoor,dat is moeilijker om te zoeken en dan zijn we langer bezig :D

Ik ben liever lekker snel klaar met die hidden packages :puh:.

Maar waarschijnlijk wordt het niet erg moeilijk want er komt vast wel een map uit waar je alle hidden packages kan vinden ( net zoals bij vc ).

Bewerkt: door Tegh
Geplaatst:

tja bij veel spellen is het ook zo dat je verschillende dingen echt moet kapot maken om bijvoorbeeld geld te pakken.. het zou wel leuk zijn bijvoorbeeld een vuiliszak een oude computer ofzo

Geplaatst:

maakt mij niet zoveel uit hoe ze er uit zijn als het maar een beetje orgineeler wordt dan de vorige delen want na 50 ben ik het eigenlijk al wel weer zat.

Geplaatst:

Ja misschien zijn er wel meer soorten hiddenpackages zoals al eerder is benoemd :D .

Dus we zullen zeker zien.

Hopelijk zijn ze nu wel leuker of iets speciaals erbij om te vinden want je bent het al snel zat om te zoeken in de meest stomme plaatsen. :puh:

En dan moet je weer een plattegrond downloaden en dat is ook niet alles :D

Geplaatst:

Wie maakt het ook zo saai om allemaal pakjes te zoeken. ze zouden beter voor verschillende opdrachten een pak geven bv. als je in je stats 500 gang members hebt afgeschoten 1 en zo verder in verschillende stats.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

ja ik weet het, dit is een zeer oude topic die ik naar boven haal. Maar ik wilde toch even onder de aandacht brengen, dat het leuk kan zijn om dit soort gesprekken achteraf nog een keer te lezen. kijken hoe ver ze er naast zaten, of juist hoe dichtbij en waarom.

toch wel grappig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...