nielsjuh Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 dat er VEEL MEER verborgen pakjes zijn bijv. boekjes, eww computers enz :blink: Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 oke ......... wat zit er dan in die pakketjes? Reageren
samus (gast) Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 ik hoop eigenlijk dat we de bekende hidden packages terugkrijgen Reageren
liltuner Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 ik hoop eerder verschillende hoor,dat is moeilijker om te zoeken en dan zijn we langer bezig Reageren
Tegh Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Geplaatst: 31 juli 2004 (bewerkt) ik hoop eerder verschillende hoor,dat is moeilijker om te zoeken en dan zijn we langer bezig Ik ben liever lekker snel klaar met die hidden packages . Maar waarschijnlijk wordt het niet erg moeilijk want er komt vast wel een map uit waar je alle hidden packages kan vinden ( net zoals bij vc ). Bewerkt: 31 juli 2004 door Tegh Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 Als er allemaal verschillende packages komen, hoe wilde je ze dan als zodanig herkennen? Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 tja bij veel spellen is het ook zo dat je verschillende dingen echt moet kapot maken om bijvoorbeeld geld te pakken.. het zou wel leuk zijn bijvoorbeeld een vuiliszak een oude computer ofzo Reageren
Q Dude Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 maakt mij niet zoveel uit hoe ze er uit zijn als het maar een beetje orgineeler wordt dan de vorige delen want na 50 ben ik het eigenlijk al wel weer zat. Reageren
The Godfather Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 ze zien er het zelfde uit als in VC Reageren
Ironfist Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 hoe weet jij dat nu? Reageren
The Godfather Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 op 1 plaatje kun je dat zien..... bij dat rode gebouw Reageren
jochem Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 Ja misschien zijn er wel meer soorten hiddenpackages zoals al eerder is benoemd . Dus we zullen zeker zien. Hopelijk zijn ze nu wel leuker of iets speciaals erbij om te vinden want je bent het al snel zat om te zoeken in de meest stomme plaatsen. En dan moet je weer een plattegrond downloaden en dat is ook niet alles Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Wie maakt het ook zo saai om allemaal pakjes te zoeken. ze zouden beter voor verschillende opdrachten een pak geven bv. als je in je stats 500 gang members hebt afgeschoten 1 en zo verder in verschillende stats. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 B) eigenlijk vond die hiddenpackages altijd vet irritant <_< :blink: :huh: :o Reageren
timbof5 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 ja ik weet het, dit is een zeer oude topic die ik naar boven haal. Maar ik wilde toch even onder de aandacht brengen, dat het leuk kan zijn om dit soort gesprekken achteraf nog een keer te lezen. kijken hoe ver ze er naast zaten, of juist hoe dichtbij en waarom. toch wel grappig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.