Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 als er zoveel (verschillende) verborgen pakjes zijn, kan je het spel toch nooit 100% voltooien? Reageren
Disturbed Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 @ the godfather die berboren pakes uit vice city die je bedoelt, op die foto, is gewoon een standbeeld op een winkel. en wat was er nou met computers verzamelen enz.? Reageren
Disturbed Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 sorry voor de typfoutjes : berboren=verborgen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 sorry voor de typfoutjes : berboren=verborgen ik wil niet lullig doen , maar ik zie dat je net nieuw bent dus je weet nog niet alle regels. Maar als je iets aan je ouwde bericht wil aan passen dan gebruik je de Edit knop Reageren
Disturbed Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Geplaatst: 8 december 2004 oow sorry zal het voortaan doen, bedankt voor de tip Reageren
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 op 1 plaatje kun je dat zien..... bij dat rode gebouw DAT IS EEN TIKI HOUSE GEEEN PAKJE Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 @ the godfatherdie berboren pakes uit vice city die je bedoelt, op die foto, is gewoon een standbeeld op een winkel. en wat was er nou met computers verzamelen enz.? Wat The Godfather bedoeld is idd dat dat standbeeld hetzelfde is als de hidden packages van Vice City. Het is dus een verwijzing, je hoef ze niet te zoeken. Aangezien het een 'grapje' van de makers is, kan het gezien worden als een kleine easter-egg. @De Gta Master: kijk eens boven de entree... in dit topic staan ook nog een paar plaatjes ervan. @Baffie: er zijn al meerdere mensen die het spel 100% hebben, dus het is te doen hoor :-). Zoek eens op titel checklist op dit forum. Daar staat wat je moet doen om 100% te halen. Reageren
TubS Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 ja dat is zeker een easter egg, ze lieten niet voor niks juist DAT screenshot zien, iedereen dacht dat het zon pakketje was, wel grappig eigenlijk Reageren
NoobKlier Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Ik zie nergens ergens een pakketje in hoor :S maja Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Het is geen pakketje, maar een Hidden Package uit Vice City (maar misschien bedoelen we hetzelfde :-) ) Hier een wat groter beeld. Heel uidelijk kun je niet zien wat het is, maar ingame wel... Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Het is geen pakketje, maar een Hidden Package uit Vice City (maar misschien bedoelen we hetzelfde :-) )Hier een wat groter beeld. Heel uidelijk kun je niet zien wat het is, maar ingame wel... :lol: Ik von het altijd lijken op een mislukte robot kip ofso! :lol: Maar enige vergelijking zit er inderdaad wel in. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Hier nog een plaatje van een VC Hidden Package Reageren
Skalexz Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Dit lijkt mij gewoon een verwijzing naar VC...kvond die dingen in VC al op Hawaiaanse geluksbeeldjes lijken ofzow.. Reageren
Spike Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 ik vond ze wel leuk/grapig de hp uit vc! . Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Dit lijkt mij gewoon een verwijzing naar VC...kvond die dingen in VC al op Hawaiaanse geluksbeeldjes lijken ofzow.. Het lijk niet alleen, het IS ook een verwijzijg naar Vice City (maar daar gaat bijna het hele topic al over :-) ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.