Jump to content

meer soorten verborguhh pakjes

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

4

• Disturbed

3

• Tim14

2

• The Godfather

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@ the godfather

die berboren pakes uit vice city die je bedoelt, op die foto, is gewoon een standbeeld op een winkel.

en wat was er nou met computers verzamelen enz.?

Geplaatst:
sorry voor de typfoutjes : berboren=verborgen

ik wil niet lullig doen , maar ik zie dat je net nieuw bent dus je weet nog niet alle regels.

Maar als je iets aan je ouwde bericht wil aan passen dan gebruik je de Edit knop ;)

Geplaatst:
@ the godfather

die berboren pakes uit vice city die je bedoelt, op die foto, is gewoon een standbeeld op een winkel.

en wat was er nou met computers verzamelen enz.?

Wat The Godfather bedoeld is idd dat dat standbeeld hetzelfde is als de hidden packages van Vice City.

Het is dus een verwijzing, je hoef ze niet te zoeken.

Aangezien het een 'grapje' van de makers is, kan het gezien worden als een kleine easter-egg.

@De Gta Master: kijk eens boven de entree... in dit topic staan ook nog een paar plaatjes ervan.

@Baffie: er zijn al meerdere mensen die het spel 100% hebben, dus het is te doen hoor :-). Zoek eens op titel checklist op dit forum. Daar staat wat je moet doen om 100% te halen.

Geplaatst:

ja dat is zeker een easter egg, ze lieten niet voor niks juist DAT screenshot zien, iedereen dacht dat het zon pakketje was, wel grappig eigenlijk :D

Geplaatst:

Het is geen pakketje, maar een Hidden Package uit Vice City (maar misschien bedoelen we hetzelfde :-) )

Hier een wat groter beeld. Heel uidelijk kun je niet zien wat het is, maar ingame wel...

post-19-1102591243.jpg

Geplaatst:
Het is geen pakketje, maar een Hidden Package uit Vice City (maar misschien bedoelen we hetzelfde :-) )

Hier een wat groter beeld. Heel uidelijk kun je niet zien wat het is, maar ingame wel...

:lol: Ik von het altijd lijken op een mislukte robot kip ofso! :lol:

Maar enige vergelijking zit er inderdaad wel in. :D

Geplaatst:

Dit lijkt mij gewoon een verwijzing naar VC...kvond die dingen in VC al op Hawaiaanse geluksbeeldjes lijken ofzow..

Geplaatst:
Dit lijkt mij gewoon een verwijzing naar VC...kvond die dingen in VC al op Hawaiaanse geluksbeeldjes lijken ofzow..

Het lijk niet alleen, het IS ook een verwijzijg naar Vice City (maar daar gaat bijna het hele topic al over :-) )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...