Flotje Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik zou dolgraag eens in Vice city met een stick figure spelen, maar zou dat mogelijk zijn? Ik kan zelf absoluut niet modelen, ik heb ooit een tut. gelezen, maar ik zou uberhaubt niet weten hoe je poppetjes maakt. Op zich zou een stick figure makkelijk moeten zijn, vooral als je alle ledematen vierkant zou maken, dan heb je misschien maar zo'n 40 driehoekjes nodig... Reageren
Damos Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 je kunt wel de skins bewerken Reageren
Achille Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 sticks zijn nog altijd rond of vierkant (wat jij wil) en als je het gwn zwart maakt (de skins) dan heb je een zwart figuur die op tomy lijkt alleen zwart dus je zou het wel moeten bewerken met 3ds Max Reageren
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Hmm... Player model changen. Reageren
Flotje Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Nou? i er nog iemand die dit een goed id vind, ik namelijk wel... Als je optelt, zou dit mogelijk kunnen zijn met zo'n 100 polygonen, als je het een beetje precies doet. Anders is het ook mogelijk om alleen het hoofd een stick figure te maken:) Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Je zou kunnen proberen (dit wil ik wel eventueel doen) om van de player.dff een player.3ds te maken, die te openen en aanpassen, weer opslaan en weer terug zetten in *hoe heet dat ding ook alweer met .txd files en .dff files*. @Stino hier beneden, ja bedankt, die bedoelde ik Bewerkt: 6 oktober 2005 door marty Reageren
Stino Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Je zou kunnen proberen (dit wil ik wel eventueel doen) om van de player.dff een player.3ds te maken, die te openen en aanpassen, weer opslaan en weer terug zetten in *hoe heet dat ding ook alweer met .txd files en .dff files*. IMGtool, daarin staan de .DFF en .TXD's Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb hem snel even wat aangepast, eigelijk ben ik een heel nieuw figuur ter dezelfde grote aan het maken, de oude haal ik er dan uit en ik sla hem op, Ik ben klaar, zeg eerlijk wat jullie ervan vinden (wordt nog getextured): Bewerkt: 6 oktober 2005 door marty Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik heb hem snel even wat aangepast, eigelijk ben ik een heel nieuw figuur ter dezelfde grote aan het maken, de oude haal ik er dan uit en ik sla hem op, Ik ben klaar, zeg eerlijk wat jullie ervan vinden (wordt nog getextured): Nogal saai, niet echt geschikt voor een Playermodel... Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Wat vind je dan dat er veranderd moet worden? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Wat vind je dan dat er veranderd moet worden? Dat hij meer op een écht Playermodel lijkt.. zoals Tommy etc. Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik zou dolgraag eens in Vice city met een stick figure spelen, maar zou dat mogelijk zijn? Ik kan zelf absoluut niet modelen, ik heb ooit een tut. gelezen, maar ik zou uberhaubt niet weten hoe je poppetjes maakt. Op zich zou een stick figure makkelijk moeten zijn, vooral als je alle ledematen vierkant zou maken, dan heb je misschien maar zo'n 40 driehoekjes nodig... Oftewel, hij wou juist zo'n simpel mannetje. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Jongens Player Models gaat veel anders in zijn werking, je moet je mdoels in verschillende houdingen zetten, dan ver volgens dingen plaatsen die de bewegingen mogelijk maken, Zie anders de tut van steve-m op Steve-m's Site Reageren
Flotje Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Goed geprobeert! Als dat zou werken... Zou echt te gaaf zijn.... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Maar helaas gaat dat denk ik niet werken, je moet namelijk, iets plaatsen, waardoor, het model de bewgingen maakt, en dan moet je ze ook naar die houding modellen, kortom te moeilijk Ik neem aan dat ok niemand het op dit fora kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.