Flotje Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik kan nu ff niet modden, want mijn computer het problemen, maar wat dachten jullie van dit idee: Als je nu eens een aantal health icoontjes doet, waarbij je een thread maakt die zegt dat je bijv. dronklen word, of dat elke minuut 20 health verdwijnt, of bijvoorbeeld een superhealth, waarmee je 200 health hebt, of een waarbij je tijdelijk onsterfelijk bent (ik weet niet zeker of die mogelijk is) Reageren
Achille Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 zou dat niet alle realiteit uit het spel halen? Reageren
Flotje Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 juist niet, een wanted person als tommy, die kan tog vergiftigd worden... En het zou wel lol zijn, en makkelijk te doen als het werkt Reageren
Flotje Geplaatst: 4 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Ik ga het zelf wel proberen:D Reageren
JGuntherS Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 ... onsterfelijk bent (ik weet niet zeker of die mogelijk is) Dat is zeker mogelijk, gewoon alle immuniteiten op 1 zetten. De exacte opcodes weet ik niet, kijk maar in de opcodedatabase voor VC (http://vc-db.webtools4you.net/) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.