jaap_st1 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 als je het bestandje carcols.dat opent staat er eerst een lijst met kleuren en daaronder staat een lijst met autos met daaracher een regel met nummers. dat ziet er zo uit: bijv. 34,34, mijn vraag: waar staan al die cijfers voor? ik weet dat er een staat voor welke kleur het is maar ik weet niet welke en ik weet ook niet wat het andere cijfer betekend Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Dit kan je beter in het SCM-forum vragen Maar goed zo te zien ben je nieuw hier, dus help ik je ff Alle nummers in de carcol.dat staan voor kleuren, en in de code lijn, staan alle kleuren voor de auto's, en nog iets. In de tut van Cracols.dat staat et hele lijstje, uit mijjn hoofd is 34 een oranje kleur. Je zult moeten w8ten tot de modding site online is Ik dacht iets van upcodes, maar heb niet zo veel verstand van Scripting Bewerkt: 21 september 2005 door Big Bear Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.