RTS Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Ik krijg nog steeds een fout in MTA 0.4 <_< Er staan Unhandled Exeption c0000005 Waar kan dat aanliggen :unsure: kheb allemods er al uitgehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Zeker in het spel, daar kan je niks aan doen, dat had je ook in de vorige versies! <_< ik dacht dat het weg was maar dat is niet zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 23 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 yaah hij doet het al ik had gta in het NL mod staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Ja dat had ik eerst ook... (Alleen dan als ik gewoon GTA speelde en geen MTA) Duzz ff voor die NL taal Mod makers probeer ff die fout op te losse :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.