Jump to content

GTA Handy Script Mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien dat politie-wapens vervangen worden door Chainsaws en MiniGuns? :puh:

En dat auto's supersnel gaan :puh:

Bewerkt: door ikt
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

:N bah :N dom :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk::bonk: :klap:

>>> Door Matiscus: Ten eerste, bump je een topic van 2 maand oud. Ten tweede slaat je reactie dan nog nergens op. En ten derde, dit zien wij als spam! Ik zie dat je nog maar net nieuw bent, mochten er vragen of problemen zijn dan staat men PB box altijd voor jou open. ;) <<<

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb ook iets dat jem knipperlichten hebt en er kunnen meer homies met je meegaan en als je hulp nofdig hebt druk je op een knop dan pak je je telefoon en dan zeg je er moeten 10 homies komen dan komen ze.

Geplaatst:

@donkoyuncu

1: Je kan knipperlichten maken maar dan moet je bij elke auto (dff) bepalen waar die staan dwz elke auto aanpassen

2: download de n00bmode daar zit een homie creation bij dan kun je zoveel homies spawnen als je wilt helaas na 8 blijft de rest stil staan

• 3 maanden later...
Geplaatst:

ik wil wel mijn ideeén kwijt:

een mod waar je bij een bar drankjes kan kopen on op een stoel kan zitten...

• 1 year later...
Geplaatst:
Ideeean,

Pantition killer ofso

Yeti

Dat ze je aanvallen:P

YETI,BIGFOOT,LEATHERFACE!!!

en dan nog een klein ding zoals een speciale basis in SA in the dessert op zo'n hoog berg ding (what the *** het dan ook is)

al die huizen (tophuizen zogezegd) zijn wel goed maar een safehouse moet dit bevatten :

1.een plaats waar je ALTIJD veilig bent voor police (schuilkelder ofzo)

2.dat er rond je huis het vol staat met explosiven (een granaat en het huis is veilig(de mensen rond je huis sterven natuurlijk):duh:)

3.zou je ook een speciaal voertuig kunnen modden (P.S. ga gtagarage of GTAinside.com daar heb je een ufo MOD)

detail : is over een andere site praten toegestaan?

4.en dat buiten het huis een zogezegde jachtzone bevind (bigfoot,yeti of leatherface jacht(verander gewoon een skin van een persoon en zet zijn health omhoog zodat hij lastig killen is en geef hem oftewel een chainsaw oftewel een flamethrower))

5.uuuuuuuuuuh........?dat was het xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...