Jump to content

zijn jullie echte game freaks

zijn jullie echte game freaks??  

114 leden hebben gestemd

1. 1. zijn jullie echte game freaks??

• -ja , ik ben een echte Game Freak.-
      73
    • -nee-
      38

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ja, ik ben best wel een Game-Freak :*D

Ik houd wel van een potje gamen maar dan vooral online.

Ik speeld nu vooral battlefield en splintercell Chaos Theory.

En die spelllen werken behoorlijk verslavend.

• Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wesley

8

• Mazzeltje

2

• Damos

2

• Giorgo

2

Geplaatst:

Ik ben ook een echte gamefreak.

Als ik een spel ziet dat ik heel leuk vind, kan alleen maar als me moeder zegt ''eten!'' dat ik stop met het spel. :puh:

Maar soms moet ik wel uitkijken, want ik ben 1 keer bijna te laat op school gekomen, door sanandreas.

Geplaatst:

Ik kan ook uren America's Army of San Andreas spelen zonder dat ik me verveel. Als me broer niet thuis is dan speel ik gewoon aan een stuk door :*D

Geplaatst:

Als er me niemand zou storen, kan ik dagen aan een stuk gamen, ik heb ook heeel wat games.

Wel voor PC, ik haat PS

Geplaatst:

Ik haat PS ook.

Ik speel alleen games op PC en PSP.

PSP als ik ergens naartoe moet.

Mn PC als ik op mn kamer ben.

Ik game wel redelijk veel maar ik maak ook wat tijd vrij voor forums.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja zeker dat ik een echte game freak ben.

Ik zit doordeweeks zo'n 2 a 3 uur achter mijn xbox en pc,niet echt voor gamen (pc) maar mijn admin-functie op een ander forum moet ik ook volbrengen.

en in het weekend zo'n 4 tot 5 uur

En in Vakanties soms wel langer :bier:

Bewerkt: door 50-Cent
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet het eigenlijk niet. Sinds ik een nieuwe videokaart heb wil ik zware spellen spelen die ik eerst niet kon. En sinds ik internet heb download ik hele hoop. Mijn HDD van 160 waar geen Windows op staan staan al mijn gedownloade dingen en er is nu 41,2GB over. En ik ben nog Age of Empires 3 en Half Life 2 aan het installeren.

Maar als ik kijk naar de game wet ben je niet echt een gamer als je spellen gaat downloaden. Al zijn die van mij hetzelfde als die met een doos. Ik heb nu Battlefield 2 waar ik echt super blij mee ben, NFSMW die vind ik even slecht als de vorige versies, ik dacht dat het dit keer wel een leuk spel zou worden, en voor de gene die dat topic gelezen hebben; Ik ruid nu wel een Golf GTI. Ik heb die auto van Vic verkocht.

En ja, zo als boven staan heb ik nu ook Half Life 2 en AOM 3 en dan ga ik straks kijken of dit wel de goede spellen waren. Mijn VC is trouwens wel legaal.

Geplaatst:

ja ik ben wel een gamefreak

al mijn nieuwe spellen behalve tekken 5 zit ik de tot ik hem uitspeel bij korte games speel ik 6 keer uit ligt aan welke spel ut is ga ik spelen van na school tot het eten en na het eten tot ik ga slapen dan breng ik mijn dagen zo door :engel:

Geplaatst:

Ik ben zeker een gamefreak, kan eigenlijk niet zonder m'n pc. Als ik een spel koop speel ik hem uit, daarna beland hij ergens achterin de kast.

En als ik me dan verveel gaat de kast open, en dan denk ik hé laat ik dat weer eens doen.. etc. etc.

Vanaf dat CoD uitkwam, tot nu speel ik hem nog altijd online. :engel: Is ook 1 van de enige spellen die ik nog dagelijks doe.

Geplaatst:

Ik game redelijk vaak en heb er redelijk veel verstand van, maar ben geen game 'nerd'. Omdat ik vaker buiten ben. Ik ben wel geabboneerd op een gamemagazine en volg het laatste nieuws altijd.

Geplaatst:

Ik ben absoluut een gamefreak.

Ik speel elke dag wel een game. Vooral GTA Vice City speel ik elke dag. Maar er zijn meer dingen dan gamen. School, Vrienden, MSN en famillie zijn er ook nog. En niet te vergeten het internet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...