Pietpiraat Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) hij doet het alweer niet !!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... ... Bewerkt: 23 september 2005 door Pietpiraat Reageren
Velaro Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hij doet het weer!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...ik heb ook een nieuwe crack eropgegooit (NO-CD) maar hielp ook niet... <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>HEB ECHT HULP NODIG!!! </span> Sorry,maar ik begrijp het niet ,doet hij het nu of gaat het nog altijd niet Reageren
Pietpiraat Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 nee hij doet het gewoon niet... ik kan wel opslaan maar niet laden :S:S:S:S Reageren
GTA GUY Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Hallo Ik heb precies hetzelfde probleem gehad als jij. Inderdaad erg k....!!! Heb hem ook 3 of 4 keer opnieuw geinstalleert. Maar hielp niets. Maar ik heb de oplossing. 1. Je installeert SA op je pc 2. Je gaat naar start en duwt op afmelden. 3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar twee accounts, je eigen en het gast account. 4. Duw op Gast 5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi daarachter. 6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden! Je kunt ook een nieuw account maken, maar wat hierboven staat is veel gemakkelijker! Ik hoop dat je er wat aan hebt Bewerkt: 16 oktober 2005 door GTA GUY Reageren
Godrax Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Download eens een 100% savegames van GtaGames.nl en smijt die in je map bij mijn documenten/gta san andreas user files en kijk of die werkt. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Hallo GTAThomas> Dat werkt ook niet! heb het zelf ook geprobeert. Reageren
Godrax Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Stuur eens een email naar tech.support@take2europe.com Wel in het Engels. Normaal moet je volgende week dan een antwoord krijgen. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Hallo Ik heb hem toch al uitgelegd hoe hij dit probleem kan verhelpen. Natuurlijk kan hij daar naar toe mailen, maar of hij er iets aan heeft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.