gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 hey ik heb een vraag ik wou iets gaan maken dat er geen gewoon peds meer lopen maar allemaal soldaten en allemaal legervoertuigen rond rijden weet iemand hoe ik dat moet doen. ps het is voor Vice City. Reageren
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Stappenplannen pwnen de wereld Hmm.. bij naderinzien toch geen stappenplan. Wat je precies wilt kan allemaal met mission coding. Dit valt mogelijk ook te doen met memory hacking. Ik zal kijken wat ik voor je kan maken. Je zal wel zelf moeten testen aangezien ik nu niet VC op me pc heb staan. Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Stappenplannen pwnen de wereld Hmm.. bij naderinzien toch geen stappenplan. Wat je precies wilt kan allemaal met mission coding. Dit valt mogelijk ook te doen met memory hacking. Ik zal kijken wat ik voor je kan maken. Je zal wel zelf moeten testen aangezien ik nu niet VC op me pc heb staan. is goed ik test wel maar waar kan je dat memory hacking leren? 1. Leer eerst programeren e.d.2. Laat maar in mij over. is goed. Bewerkt: 21 september 2005 door gangster28 Reageren
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Stappenplannen pwnen de wereld Hmm.. bij naderinzien toch geen stappenplan. Wat je precies wilt kan allemaal met mission coding. Dit valt mogelijk ook te doen met memory hacking. Ik zal kijken wat ik voor je kan maken. Je zal wel zelf moeten testen aangezien ik nu niet VC op me pc heb staan. is goed ik test wel maar waar kan je dat memory hacking leren? 1. Leer eerst programeren e.d. 2. Laat maar in mij over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.