Lance Vance Dance Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Hey GTA-fans. Ik heb al van alles geprobeerd met de PS2 knopjes maar ik kan er nog steeds niet achter komen hoe je moet crouchen (Achter iemand aansluipen en hem/haar dan in de wurghouding nemen en de keel dan doorsnijden met zo'n mesje) Je moet ook Crouchen met de Missie dat je dat ''Rhyme Book'' van Madd Dogg voor OG Loc moet stelen. Wil iemand me dit vertellen? Crouchen is echt cool Thnx , Lance Vance Dance Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Achter iemand gaan staan, dan met het mes "richten", dicht er bij gaan lopen, dan op attack button drukken. EDIT: Om te sluipen moet je L3 of R3 indrukken. Bewerkt: 21 september 2005 door Gunslinger Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 volgens mij bedoelt hij het bukken dan moet je 1 van de 2 pookjes indrukken. Reageren
Krid Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Op de pc gaat dat met C, maar met ps2 weet uik het eiglijk ook niet Reageren
GTA_addict Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Op de ps2 met R3. Als je een mes hebt en je lockt op iemand en je staat er dicht genoeg bij, als het dan goed is heft CJ z'n arm, druk op O en voila. :'D Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Bedankt mensen ik ga het zeker proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.