Jump to content

Geluiden van voertuigen verranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, Mensen

Ik heb een vraagje hoe kan je geluiden verranderen van voertuigen want wil een auto met een vet geluid maken dan dat die net lijkt dat die opgevoerd is weet iemand het zeg het dan ff want weet nog niej zoveel :bonk:

Mitch-B

Geplaatst:

Gebruik eens ff de zoekfunctie zeg!!

Er zijn al in 1 week 3 topics over hetzelfde gepost, is dit een nieuwe rage ofso :?

ophouden hiermee :duh: !

Geplaatst:
Gebruik eens ff de zoekfunctie zeg!!

Er zijn al in 1 week 3 topics over hetzelfde gepost, is dit een nieuwe rage ofso :?

ophouden hiermee :duh: !

Ik gebruik de zoekfunctie en vind dan niks dus kan er ook niks aan doen!

Mitch-B

Geplaatst:

Niet dubbel posten

En als je een kijkje in de andere posts had genomen hier over, had je gezien, dat het in een .DAT file zit, en er nog niet uit te halen is

Geplaatst:
Niet dubbel posten

En als je een kijkje in de andere posts had genomen hier over, had je gezien, dat het in een .DAT file zit, en er nog niet uit te halen is

O sorry hoor maar er stond geen post hierover heb overal gekeken en met de zoekfunctie kon ik ook niks vinden dus kan er ook niks aan doen.

P.S Als ik een vraag heb en niemand reageerd meer dan mag ik toch wel vragen of iemand het al weet?

Mitch-B

• 7 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Sorry dat ik dit oude topic omhoog haal, maar een bumpje is altijd beter dan 2 dezelfde topics. ;)

Het is kennelijk niet mogelijk om geluiden echt te veranderen. Is het wel mogelijk om bijvoorbeeld de Super GT het geluid van een Infernus te geven? Dus gewoon één of ander bestandje vervangen.

Alvast bedankt,

FD

Bewerkt: door Flying Dutchman
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Nu we toch weer bezig zijn met geluiden, had ik gelijk een vraag.

I he tmogelijk om in de disco's de muziek te veranderen?

mvg,

Jaah90 :engel:

Geplaatst:
nog niet, alle geluiden van san andreas zitten in 1 bestand waar nog geen tool voor is
O jawel hoor.

Het zou wel mogelijk zijn hoor.

Alleen lijkt het me wel een soepje.

Als ik de zin en tijd er voor vind gooi ik me er zeker es op toe.

Voor die gene die niet kunnen wachten.....klik en read about SAAS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...