Big-Bear Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Ik zoek naar de ouwe tv-clips van de volgende raper(s): -2Pac -Biggy (The Notorius B.I.G ) -Run DMC -Wu-Tang Clan -MC Hammer Ik zoek de goede clips, die niet al die gore p*rn* en al die andere shit! Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Ik zal het effe uitzoeken, ik had laatst een site gevonden waar je heel veel video clips op kon zien..Maar die weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.. Bewerkt: 22 september 2005 door Tim14 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Kijk eens op www.clippagina.nl Daar staat wel veel zooi op en paar verkeerde namen enzo.. Maar als je even zoekt kom je ze wel tegen Veel succes met zoeken Reageren
Young_Buck Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 zoek je de clips bij naam. of moeten we een site geven?? ik heb er best veel op mijn computer maar die kan ik toch niet sturen via dit forum. anders had ik ze er wel opgezet Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 site mag je wel zeggen, op stuurhem in een PB Ik zoek andere sites mensen: Ik heb een paar clips gezien, maar geen tupac-Biggy-Wu-Tang clan Ik zoke echt degene voor windos media player help me Reageren
NickDrake Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 als je op clippagina.nl kijkt en bij zoeken de clips die je wilt intikt heb je zeker resultaat voor al jou rappers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.