Finn Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Hey Wat is er eigenlijk zo'n beetje nieuw in liberty city stories (auto's,player opties) als jullie dit teminste weten Reageren
henk_jan Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Ander verhaal lijn (missies) motors ander mannetje waar je mee speelt. Reageren
Mark B. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Er zijn nou andere gebouwen, zoals stripclubs. Wat andere wapens. Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 als het goed is heb je ook een andere skin Reageren
Mark B. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) als het goed is heb je ook een andere skin Ja en dat is dus het andere mannetje waarmee je speelt.. Hij heet Toni Cipriani. Bewerkt: 23 september 2005 door Mark B. Reageren
Insane Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) ik vind het altijd wel jmmr dat je die clubs niet in kan, zoals stripclubs ofzo. in GTA III, in Vice en SA kon dat wel, maar daar viel ook niks te doen. Bewerkt: 23 september 2005 door Insane Reageren
Plyer Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Tegenover GTA 3 is er niet zoveel verandert buiten: nieuwe auto's, wapens en gebouwen. Er is ook een andere verhaallijn. De graphics van LCS op PSP tegenover de graphics van GTA 3 op PS2 zijn veel beter en veel meer gedetailleerd. Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Tegenover GTA 3 is er niet zoveel verandert buiten: nieuwe auto's, wapens en gebouwen. Er is ook een andere verhaallijn. De graphics van LCS op PSP tegenover de graphics van GTA 3 op PS2 zijn veel beter en veel meer gedetailleerd. Ja dat is allemaal al verteld en het is logisch dat de grapics van de PSP minder goed zijn dan de grapics van de PS2.. BTW: hier is ongeveer al een topic over.. Bewerkt: 23 september 2005 door Mark B. Reageren
Plyer Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Je moet beter lezen en ik weet dat die antwoorden al gesteld zijn. Ik vat alles samen. De graphics van de PSP zijn beter tegenover de PS2. En niet andersom. Reageren
Insane Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ik vind de graphics van bepaalde games die ik voor de PSP gezien heb, er veel beter uit zien dan op de ps 2. Reageren
Sylvester Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Is gta Liberty City alleen voor de PSP ???????? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) gta liberty city stories is alleen voor de psp gta3 is voor de pc, xbox en playstation. dit is een topic over gta liberty city stories. alleen voor de psp dus. ------------------------------------------------------------------------------------------------ 250e bericht!!! nu drie -jes bij mijn naam!!! Bewerkt: 25 september 2005 door flitskikker Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 gta liberty city stories is alleen voor de pspgta3 is voor de pc, xbox en playstation. dit is een topic over gta liberty city stories. alleen voor de psp dus. ------------------------------------------------------------------------------------------------ 250e bericht!!! nu drie -jes bij mijn naam!!! goed gezegt,,,, eigenlijk zou ik wille dat er emulator was, ma ik ga toch psp kopen dus kan ik wel op orginele console doen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Bedankt voor het compliment, maarre... emulators zijn illegaal! er mag niet over emulators op dit forum gesproken worden. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Bedankt voor het compliment, maarre...emulators zijn illegaal! er mag niet over emulators op dit forum gesproken worden. lees goed, ik koop psp ( om die reden dus ook lcs ) goed we zullen niet meer over e*****r hebben @edit, al op me poll gestemt? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=15915 Bewerkt: 25 september 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.