Finn Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Op de walktrough staat er een FBI truck hoe krijg ik deze Bewerkt: 22 september 2005 door Finn Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Op de walktrough staat er een fbi truck hoe krijg ik deze Deze kan je krijgen op de PS2 via Armax (Cheatdisc), voor meer informatie daarover kan je beter even de zoekfunctie gebruiken . Op de PC kan je hem spawnen met bepaalde mods, een daarvan is de Noobmode. Die is ook te downloaden in de Gtagames Download Database Op de Xbox is er volgens mij nog geen manier. Edit: Graag gedaan Hier is nog een link naar een topic over Armax. Bewerkt: 22 september 2005 door Big Smoke Reageren
Finn Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Op de walktrough staat er een fbi truck hoe krijg ik deze Deze kan je krijgen op de PS2 via Armax (Cheatdisc), voor meer informatie daarover kan je beter even de zoekfunctie gebruiken . Op de PC kan je hem spawnen met bepaalde mods, een daarvan is de Noobmode. Die is ook te downloaden in de Gtagames Download Database Op de Xbox is er volgens mij nog geen manier. hey Big smoke bedankt Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Hoi , Die er is geen FBI truck . maar er is wel een S.W.A.T. truck . mischien dat je dat bedoelt. de SWAT truck kun je krijgen met de laadste missie . De Missie heet End Of Line ik hoop dat je hier wat aan hebt! Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Hoi ,Die er is geen FBI truck . maar er is wel een S.W.A.T. truck . mischien dat je dat bedoelt. de SWAT truck kun je krijgen met de laadste missie . De Missie heet End Of Line ik hoop dat je hier wat aan hebt! Big Smoke had het antwoord al gegeven hoor Vraag is dus al opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.