Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 hoi , ik snap een missie niet bij GTA SA. de missie heet Supply Lines en het is in San Fierro ................................................................................ ............................... ik snap niks van die opdracht! ---------------------------------------------------------------------------------------- wat moet ik daar precies doen? Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Kijk eens in de walkthrough. Klik. Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 oke , bedankt . maar 1 ding ik vindt die missie echt moeilijk . Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) In de missie "Supply Lines" moet je met het RC vliegtuigje van Zero (Red Baron) 5 voertuigen neer schieten. 3 autos en 2 motors (of andersom), let wel op! Zij schieten oook op je terug en je vliegtuigje kan kapot gaan! Ook is er een Fuel meter in beeld, wanneer deze op is heb je de missie verloren . Kijk anders ook even in de Walktrough Edit: Er was iemand voor mij Bewerkt: 22 september 2005 door Big Smoke Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Je moet gewoon vliegen met dat vliegtuigje en die bezorgers van Berkley kapot schieten *edit* Mij ook Bewerkt: 22 september 2005 door Dizzee Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 oke , bedankt voor jullie hulp . . het vliegen met zo`n vliegtuigje vindt ik moeilijk . maarja , iedereen moet het es een keer leren! toch? Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Het zijn best lastige missies ja Als het je echt niet lukt kan je je save-game hier posten en doet iemand anders deze missie voor je Enja, veel oefenen is de boodschap Zo heb ik het ook geleerd, kan ondertussen alles goud halen op de vliegschool dusja Bewerkt: 22 september 2005 door Dizzee Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Zorg dat je niet te veel vliegt en op het wegdek blijft staan om ze af te knallen zonder dat je hoeft te vliegen. Zo bespaar je ook je brandstof. Ik verander ook wel even de topic titel in Supply Lines. Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Het zijn best lastige missies jaAls het je echt niet lukt kan je je save-game hier posten en doet iemand anders deze missie voor je Enja, veel oefenen is de boodschap Zo heb ik het ook geleerd, kan ondertussen alles goud halen op de vliegschool dusja ik heb GTA SA niet voor PC . maar voor de XbOx. dus ik kan de missie niet posten. dat is wel jammer . maar goed . ik kom er wel uit ( denk ik) Bewerkt: 22 september 2005 door wesley_GTA Reageren
Dizzee Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Zorg dat je niet te veel vliegt en op het wegdek blijft staan om ze af te knallen zonder dat je hoeft te vliegen. Zo bespaar je ook je brandstof.Ik verander ook wel even de topic titel in Supply Lines. Nog een tip, aanvullend op levi. Het is beter als je eerst de dichtstbijzijnde bezorgers schiet. Zo heb ik toch altijd het meest brandstof over. Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Zorg dat je niet te veel vliegt en op het wegdek blijft staan om ze af te knallen zonder dat je hoeft te vliegen. Zo bespaar je ook je brandstof.Ik verander ook wel even de topic titel in Supply Lines. ok! Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Nog een tip, aanvullend op levi.Het is beter als je eerst de dichtstbijzijnde bezorgers schiet. Zo heb ik toch altijd het meest brandstof over. ok , ik zal zo wel ff proberen op mijn Xbox Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 yes , yes . het is me eindelijk gelukt Bedankt voor jullie hulp! Reageren
Imperator Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Goed dat het gelukt is, maar probeer de volgende keer je posts te editen ipv 3 keer achter elkaar te posten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.