DaddyPimp Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Hey mensen! Ik heb (vind ik) een mooie skin gemaakt voor GTA Vice City, Alleen nu is mijn vraag: Hoe zet ik hem te 'download' zonder dat degene die hem download hem er zelf in moet zetten, bijv. als ik hem Upload op GTAGarage. Hopelijk kunnen jullie me helpen... (sorry als dit het verkeerde Topic is) Alvast bedankt! DaddyPimp Bewerkt: 22 september 2005 door DaddyPimp Reageren
Le MrG Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 ik snap je vraag niet helemaal Bedoel je dat als je dus die skin hebt gedowload dat je hem niet zelf in de map van Skins moet zetten ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Hey mensen!Ik heb (vind ik) een mooie skin gemaakt voor GTA Vice City, Alleen nu is mijn vraag: Hoe zet ik hem te 'download' zonder dat degene die hem download hem er zelf in moet zetten, bijv. als ik hem Upload op GTAGarage. Hopelijk kunnen jullie me helpen... (sorry als dit het verkeerde Topic is) Alvast bedankt! DaddyPimp bedoel je als hij hem opend dat hij er meteen in zit? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Hey mensen!Ik heb (vind ik) een mooie skin gemaakt voor GTA Vice City, Alleen nu is mijn vraag: Hoe zet ik hem te 'download' zonder dat degene die hem download hem er zelf in moet zetten, bijv. als ik hem Upload op GTAGarage. Hopelijk kunnen jullie me helpen... (sorry als dit het verkeerde Topic is) Alvast bedankt! DaddyPimp bedoel je als hij hem opend dat hij er meteen in zit? Ja, als ik mijn skin bijv. op GtaGarage te download zet.... Dat de mensen hem niet zelf in de map hoeven te zetten, maar dati 'ie dat automatisch doet... snappen jullie het nog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.