Gta Ripper Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) hallo wil iemand mijn e-mail toevoegen (ALS JE PHOTOSHOP hebt)en dan stuur ik je mn photoshop sig (heb ik met imageready gedaan maar mn photoshop werkt niet)en die stuur ik je en wil je m dan in jpg omzetten en weer teugsturen ik wis effe niet waar ik dit topic moest planten dus als je wilt help me alsjeblieft Bewerkt: 22 september 2005 door gta ripper
Froodooo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Ik weet niet wat je e-mail adres is, maar ik wil hem wel voor je veranderen hoor. Post de sig maar in dit topic, dan sla ik 'm op en dan verander ik 'm.
Giorgo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Moest je hier nu perse een nieuw topic voor openen als je nu gewoon een pb'tje naar iemand had gestuurd of het gevraagd in :ava en signature aanvraag of in photoshop Q en A. Hier komt waarschijnlijk een slot op. Onntopic:ik heb ook alleen [iR] want me photoshop hapert en je kan dat omzetten hoor.
Giorgo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) hoe kan dat dan? Wat kan dan ? Bewerkt: 22 september 2005 door Giorgo
Froodooo Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Ok, laat dit topic nu dan maar rusten. (zo zie je maar, zelf kan je er ook uitkomen!)
Mazzeltje Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Hier had je géén topic over hoeven te maken. Je had gewoon even in het Sounds & Art forum moet kijken. En als je een topic maakt over Sig's en Avaters moet je die in het Sounds & Art Forum plaatsen. Ik gooi hier een Slot op en verplaats het topic naar Sounds & Art's. Slot. + Moved..
Recommended Posts