gangster28 Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 hey ik ben een auto aan het bouwen alleen ik krijg de textures er niet goed op. of ze zijn te groot of zitten op de verkeerde plaats. weet iemand hoe ik het goed kan krijgen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Wrom zou je hem in de Zmodeler texturen, textuur hem gewoon in 3DS Er moet volgens mij een textuur functie in zitten die dat doet, ik had dat ergens gelezen Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Wrom zou je hem in de Zmodeler texturen, textuur hem gewoon in 3DSEr moet volgens mij een textuur functie in zitten die dat doet, ik had dat ergens gelezen het punt is als je een auto in sketsup textuurd werkt het model niet meer en me 3ds max trail is verlopen:(. daarom wil ik het in de z modeler doen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Wrom zou je hem in de Zmodeler texturen, textuur hem gewoon in 3DSEr moet volgens mij een textuur functie in zitten die dat doet, ik had dat ergens gelezen het punt is als je een auto in sketsup textuurd werkt het model niet meer en me 3ds max trail is verlopen:(. daarom wil ik het in de z modeler doen. Ik denk niet dat er veel mensen zijn op dit forum die met zmodeler modellen . Ik zelf vind het maar een lastig programma en werk ook alleen maar met 3ds max . Dus als ik jou was zou ik maar eens deze vraag op gtaforums stellen . (sorry als dit reclame is maar het kan gewoon niet anders :$. Als het wel reclame is graag PB sturen dan haal ik het weg ) Reageren
burpicane Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hier moet je het mee kunnen redden http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=214570 Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 heel erg bedankt ik zal ook het resultaat laten zien als ik klaar ben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.