Wesley Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hoi, Wat vinden jullie van The Dukes Of Hazzards?? ik vindt het zelf een leuke film. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik heb de film eigelijk nog niet gezien.. maarja speelt wel mooie dame in he whaha die serie vond ik altijd wel leuk dus de film denk ook wel. Reageren
Wesley Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik heb de film eigelijk nog niet gezien..maarja speelt wel mooie dame in he whaha die serie vond ik altijd wel leuk dus de film denk ook wel. haha , daar heb je wel gelijk in . er speelt een mooie dame in!!! LOL Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 I Love It :'D Check mijn sig Ik kijk altijd naar de serie als ze op TV zijn, Alleen er staat een fout in de Topic naam: Het is Dukes Of Hazzard, en niet Of Hazzards Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 De serie is wle leuk, de film lijkt me niet erg geweldig, gewoon nieuwe personages enzo Er speel inderdaad een lkkre chick in Reageren
Le MrG Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik kijk het ook elke dag ! Alleen Soms niet. Ben ik te laat vrij Reageren
Ferre Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 De serie is wle leuk, de film lijkt me niet erg geweldig, gewoon nieuwe personages enzoEr speel inderdaad een lkkre chick in Die laatst in de bios ging draaien?! Oh ja, die lekkere chick is Jessica Simpson en verder weet 'k dat johnny Knoxville erin speelt. Die ken je vast wel van Jackass en van Spiderman. Reageren
Pitbull Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ik heb hem nog niet gezien maar het lijkt mij wel een leuke film te zijn Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Lijkt me wel een cooooole film Teminste ik vind gewoon The Dukes Of Hazzard wel cool Zal dat het vast ook wel zijn. Reageren
MarcN Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Heb hem nog niet gezien, hij is nog wel bezig met het downloaden. Lijkt mij ook een erg leuke film! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb hem helaas nog niet gezien, maar als hij op DVD uit is ga ik hem zeker huren . Het lijkt mij een supergave film, maar zo stoer als de originele serie kan hij natuurlijk niet worden. Wel gebruiken ze in deze film beter technieken dan die ze vroeger hadden maar meestal is het zo met een remake dat de oude toch de beste blijft . Maar ik wacht maar met mijn uiteindelijke oordeel tot dat ik hem gezien heb . Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Vond de series altijd kei lachen Maar ik wacht net zoals Jorge nog even met m'n oordeel over de film totdat ik hem gezien heb Reageren
Wesley Geplaatst: 25 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2005 I Love It :'D Check mijn sig Ik kijk altijd naar de serie als ze op TV zijn, Alleen er staat een fout in de Topic naam: Het is Dukes Of Hazzard, en niet Of Hazzards dat geeft niet dat er een foutje in zit . want iedereen weet toch dat het over Dukes of hazzards gaat. duss . eigelijk maakt het niet veel uit Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ik heb op de pc een spel: dukes of hazzard racing for home... wie wil em kopen? ik wil er vanaf.. ik vindt het niet leuk Reageren
Froop Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 ik heb op de pc een spel: dukes of hazzard racing for home... wie wil em kopen? ik wil er vanaf.. ik vindt het niet leuk Zou je het dan niet op marktplaats zetten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.