dudedude Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 De serie is wle leuk, de film lijkt me niet erg geweldig, gewoon nieuwe personages enzoEr speel inderdaad een lkkre chick in Die laatst in de bios ging draaien?! Oh ja, die lekkere chick is Jessica Simpson en verder weet 'k dat johnny Knoxville erin speelt. Die ken je vast wel van Jackass en van Spiderman. johnny knoxville in spiderman? die heb ik niet gezien hoor, maar de dukes vind ik denk k ook wel leuk met jessica simpson Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik vind dukes of hazzard erg lache check mijn nickname en avatar in de series speelde een erg lekker meisje Reageren
RGA Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 k heb de dukes of hazzard al een week op dvd Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 wat vind jij dan van daisy duke, in de series dan he ik vind haar een erg lekker ding. :$ Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ik heb ook al heel lang illegaal van een vriend van me hij is wel leuk en grapping, hij had em gedownload van een site en op dvd gezet en midden in de film zag je iemand voor het beeld langs lopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.