Roxx0rz Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hallo, ik heb al overal gezocht naar een 1996 dodge charger, die voorkomt in hhet eerste deel van FnF.. weet iemand waar ik er een kan vinden? of kan iemand er eentje maken... alvast bedankt Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 mischien om op internet te kijken? als ik een naam van een auto intik bij afbeeldingen zie ik vak ook een GTA SA auto ertussen die een auto in het spel vervangt zo krijg ik meestal mijn autos naja veel succes Reageren
P-Jamma Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Er is wel een Dodge Charger in General Lee uitvoering... Ik zal de link proberen te zoeken als je zegt of je hem wilt of niet... Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 nee, ik ben absoluut geen fan van the dukes... ik heb nog steeds niks gevonden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.