Young_Buck Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) wie vind jij de beste disser. mag van alle landen ik vind kimo, paradise, madd son. buitenland vind ik the game goed Hier nog vette site waar je dissen kunt downloaden en waar ze over thema's discussieren :'D http://www.omroep.nl/nps/debattle/ Bewerkt: 23 september 2005 door Young_Buck Reageren
Tim14 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) 2Pac vond ik goed, vooral Hit 'm up. The game is op dit moment het beste, hij heeft al veel disstracks opgenomen, voor iemand die nog niet zo lang bezig is. Dat vind ik heel goed van hem, als je een kogelregen overleefd heb zit je vol met wraakgevoelens. Volgens mij ga je dan niet meer zo snel uit van het 'goede' in de mens Bewerkt: 23 september 2005 door Tim14 Reageren
Stino Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Ik vind ook The Game, net zoals Tim14 zei, hij is niet lang bezig, maar hij ''groeit'' snel Bewerkt: 23 september 2005 door Stino Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik vind ook The Game, net zoals Tim14 zei, hij is niet lang bezig, maar hij ''groeit'' snel Ahhh, sjesus, die mongole wannabee, die wannebee nigga!! Eminem disst serieus hard, vooral omdat hij het op en gjappige manier doet ff-tjes THE GAME SUCKS 2 MUCH!! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Weet je wie pas goed is? Jin. Moet je maar opzoeken! Hij disst iedereen. Reageren
.Maze. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ahhh, sjesus, die mongole wannabee, die wannebee nigga!!Eminem disst serieus hard, vooral omdat hij het op en gjappige manier doet ff-tjes THE GAME SUCKS 2 MUCH!! Doe gewoon rustig , als hij dat nu vindt moet hij dat weten. Ook ik zelf vindt The Game het vetst 'dissen'. Als mensen vinden dat The game goed kan dissen, vindt ik dat je die mening moet respecteren. Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 The Game, hij heeft bijna heel G-Unit gedisst :'D Reageren
kortman_8 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik vind The Game de beste disser op dit moment. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Heey, boterbal ik doe rustig, maark ken die gozer echt niet uitstaan Precies het goede woord voor hem van 2pac = Bitch Nigga's 2pac disst ook goed Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Eminem en THe Game echt het ergste. Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Ik vind ook The Game, net zoals Tim14 zei, hij is niet lang bezig, maar hij ''groeit'' snel Ahhh, sjesus, die mongole wannabee, die wannebee nigga!! Heb je het tegen mij of over The Game? Als je het tegen mij hebt bega je een grote fout door mij een mongool te noemen. Dat is niet iets voor een Superlid.. Als je het over The Game hebt vind ik het ook niet gepast, maar minder erg omdat het niet rechtstreeks is.. Bewerkt: 24 september 2005 door Tim14 Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Heb je het tegen mij of over The Game? Als je het tegen mij hebt bega je een grote fout door mij een mongool te noemen. Dat is niet iets voor een Superlid.. Als je het over The Game hebt vind ik het ook niet gepast, maar minder erg. Hij heeft het tegen The Game lol zo zou ik toch niet tegen een ''hoger'' iemand beginnen. maar hij heeft het over TG. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 The Game moet zich meer bezig gaan houden met 'gewone' raps en geen disses meer, ik vind dat hij er nou wel genoeg gemaakt heeft... maar ik houd er maar over op, anders wordt het weer zo'n discussie topic... Maar ikzelf vind 50 Cent (Piggy Bank) het best.. En Eminem ook wel, hij kan mensen op een grappige manier dissen, maar ook weer keihard.. Reageren
Juju Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 negativ, vooral "dacht je nou echt' en 2pac natuurlijk Reageren
Arjen Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 The Game, Jadakiss, Nu Jerzey Devil etc. etc. @ DaddyPimp: Game heeft al aangegeven te stoppen met het opnemen van disstracks. Hij wil gewoon weer 'homielove' tussen hem en 50. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.