bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Eminem en THe Game echt het ergste. Mee eens, eminem eerlijk gezegt net iets hoger, zoals DaddyPimp hij dist mensen op een harde, maar wel leuke manier. Reageren
Barcelona Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik vind eminem en the game keihard dissen en tupac ook wel. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 @ DaddyPimp: Game heeft al aangegeven te stoppen met het opnemen van disstracks. Hij wil gewoon weer 'homielove' tussen hem en 50. Weet ik, dat heb ik ookal gepost in het Muziek en Film Forum... Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 ik ben het mee eens dat the game heel g-unit heeft gedist, maar voor mij blijft 2pac de ware hij is het woord HIP-HOP vindt ik, in nederland dist kimo lekker, zoek de waarheid maar es op hij is wel wat grof soms Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 italia_juju heb dat liedje van negative ff gedownload die is ook vet man Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik volg de disses laatste tijd niet meer echt. Maar 2pac blijft de beste! Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Royce da 5'9'' . Malcolm x diss tegen G-unit en Eminem is heel lekker . Reageren
Makaveli!! Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Tupac Shakur blijft de Master Reageren
Slimm Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Eminem en The Game, op nederlands gebied Negativ.. Eminem met Mixtape Invasion 1, een en al diss tegen benzino etc. echt te vet! The Game natuurlijk met YKWISV3 alleen Ghost Unit is iets minder.. Reageren
Thabit Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 The Game Zoals: G-UnOt! Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Inderdaad , die was wel heel hard . Game die Olivia en de rest van die Gay - Unit dissed . 300 Bars is één van de betere disses . Ik vind niet zo dat inheemse disses goed zijn . Reageren
Tim14 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Inderdaad , die was wel heel hard .Game die Olivia en de rest van die Gay - Unit dissed . 300 Bars is één van de betere disses . Ik vind niet zo dat inheemse disses goed zijn . Juist ja 300 Bars is verschrikkelijk goed. Jammer dat die 2 weer vrede hebben, die zorgde voor wat leven in de rap van tegenwoordig. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Fat Joe The Man Nadat ik voor de eerste keer een dis van hem hoorde was ik meteen fan ... echt gruwelijk :| Reageren
arnie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik eigelijk niets van rap/hip-hop maar ik heb 300 bars al wel gehoort en die is wel vet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.