Gino Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik heb al een tijdje geleden de PackardBell Audiostar gekocht : Het kan muziek en plaatjes afspelen .. En ook clips .. Maar ik heb Filmfragmenten en Videofragmenten erop gezet en dat speelt hij allemaal niet af Kan iemand mij helpen ? (Nee in het boekje staat geen hulp anders zou ik ook niet posten ..) Reageren
Joriz Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Misschien effe de handleiding nalezen wat voor formaat en resoluties die filmpjes moeten zijn. Ik neem aan dat je ze dient om te zetten. (heeft hij wel een kleuren beeld?) Reageren
Gino Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Ja en hij kan ook spelletjes afspelen .. In het boekje staat het niet ik heb nog eens gekeken Bewerkt: 23 september 2005 door Gino Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Acht nouja omdat ik zo aardig ben . Video Motion Jpeg (software meegeleverd voor het converteren van de volgende formaten naar .mtv: .avi, .asf, .wmv, .wma, .mpg, .mpeg, .dat, .rm, .mov, .vob) Dus als het goed is moet er software bijgeleverd zijn om een Motion Jpeg te maken. Is dit niet het geval naam dan contact op met de fabrikant. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.