pascal Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hallo ik kan wel connecten en chatten maar als ik op start game druk dan krijg ik deze error: You are running a modified version of the MTA Client. Please reinstall.?? wat moet ik doen? Reageren
Joriz Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Misschien effe de zoekfunctie op dit forum gebruiken? Reageren
pascal Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) ja waar ik weet niet waar ik moet zoeken en naar wat? en weet nog niet eens wat dat betekent die error en ik krijg die error als ik bij elke server op start game klik Bewerkt: 23 september 2005 door pascal Reageren
Flame^ Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Iets wat je kan doen: - Zet je versie van 1.0 naar 1.1 of andersom. 1.1 houdt in: Je hebt VC met een Patch erbij. 1.0 is de originele versie van VC . Als je een error krijgt voor Suspected Trainer Usage, kan je dit doen: - Zet programmas als MSn uit. - Run geen dingen met de woorden "Cheat" en "mod" erin . Bewerkt: 23 september 2005 door Big Smoke Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Of je hebt gewoon een mod geinstalleerd, als je geen back-ups hebt gemaakt jammer dan, moet je hem opnieuw installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.