Jump to content

Missie met Stallion


garco

Recommended Posts

Hoi,

ik heb GTA III al heel lang niet meer gespeeld, maar ik heb nog een leuk tipje. Ik weet niet op het al bekend is, maar via de zoekfunctie kon ik er niks over vinden en er is ook geen walktrough van GTA3 (toch?).

Maar in ieder geval, wat ik me nog kan herinneren is dat je een grote parkeergarage hebt (het gebied van de gang met die beige pakken en lang zwart haar), volgens mij op het eiland waar ook dat grote park is.

Soms rijdt daar voorlangs een Stallion en als je die steelt kun je een behendigheidsmissie doen in de parkeergarage.

Misschien al bekend, misschien ook niet....

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is (bij mij) bekend, want je moet die missie halen voor de 100% (die heb ik namelijk :D )

Die (zij)missie heet Multistore Mayhem en je moet de checkpoints verzamelen om de missie te halen, op elke verdieping liggen 4 checkpoints.

Als je Multistore Mayhem een keer hebt gehaald wordt dat opgenomen in je stats en hoelang je er over hebt gedaan.

Maar waarom post je hem in GTA III General en niet in GTA III Missie hulp??

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand een screen maken want ik kan hem niet vinden :?

Hij staat op Staunton Island in de parkeergarage, deze Stallion moet je pakken:

mm17xo.th.jpg

Rijd hem naar buiten en stap weer uit:

mm22qv.th.jpg

Stap dan weer in en de missie 'Multistorey Mayhem' begint:

mm30hb.th.jpg

(Ik had een beetje problemen met de Yardies en de politie, zoals je ziet :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, ik zie dat mijn post dus niet helemaal nutteloos was...

Ik wist alleen niet dat je hem uit de parkeergarage kon halen.

Ik kreeg die missie pas toen ik er toevallig eentje stal op straat. Later ben ik het nog eens gaan proberen en in veel gevallen komt er een Stallion voorbij gereden als je langs die parkeergarage loopt. Als je die steelt, begint de missie.

Link to comment
Delen op andere websites

maar in een missieauto zit toch geen bestuurder?

en waarom moet die stallion naar buitten rijden? kun je niet gewoon instappen en dat dan de missie begint? :?:t

Ja, dat snap ik ook niet.

Maar bij mij krijg ik die missie als ik in de voorbijrijdende Stalion stap.

Ik heb eigenlijk niet geprobeerd of er ook eentje IN de parkeergarage stond...

Link to comment
Delen op andere websites

maar in een missieauto zit toch geen bestuurder?

en waarom moet die stallion naar buitten rijden? kun je niet gewoon instappen en dat dan de missie begint? :?:t

De missie begint niet als je gewoon instapt, alleen als je in een Stallion stapt voor de parkeergarage. Ik denk dat dit zo is gedaan, om het nog wat moeilijker te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...