Jorge_F Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 @Twenty-Eyes, zeer mooi model. Simpel maar netjes. De render is goed gelukt. @Gybrus, je render ziet er echt goed uit. De modellen zijn mooi gemaakt en de reflectie is top gelukt . @Mr. Berg, toen ik je render zag kwam ik zowat klaar ! Echt heel netjes, super goede details. Hopelijk ga je deze auto wel helemaal afmaken, zou helemaal top zijn als je hem in GTA kreeg .
Blastov Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Gybrus, mooi render man, die poppetjes doen me denken aan die van msn. < Jorge, gaat je verhaal nou over mijn brug of over mijn eiland ? >>> Door Jorge_F: Je brug uiteraard <<< Oki, vertel ook even wat je van me nieuwe brug vind wil je ? Ik heb goed naar SalamiPizza geluisterd, Bewerkt: 12 juli 2006 door Blaster27
gybrus Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 wow die brug is beautifull. zo mooi dat ik tegen een lantaren paal aan liep heeft iemand nog ideetjes om te moddelen?? greets gybrus
mickey Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 @Blaster: Het ziet er masterlijk uit man. KUTGW. @Gybrus: Eehm... Misschien een schaakspel van glas.
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Ja, een schaakspel van graniet stenen..? Bewerkt: 11 juli 2006 door Ronnie1987
gybrus Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 nou nou daar ben ik dan wel lang mee bezig.. ik ga eens kijken. greets
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Waarschijnlijk laatste update van me fiat voor vandaag.
-Roy- Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik vind hem meer op een Golf lijken. Verder goede model hoor. Misschien de grille iets groter maken?
RTS Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik vind hem meer op een Golf lijken. Verder goede model hoor. Misschien de grille iets groter maken? Is het een Punto, Gizmo?
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik vind hem meer op een Golf lijken. Verder goede model hoor. Misschien de grille iets groter maken? Is het een Punto, Gizmo? Nee, het moet op een fiat cinquecento worden, maar zonder dak enzo llijkt het nog niet ergens op. Ik vond de voorkant ook een beetje op een golf lijken.
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik vind het er al goed uit zien Ik hoop dat hij snel klaar is Dan kan ik hem in GTA SA zetten. Als je hem natuurlijk te downloaden zet..
Crappy-Apple Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik vind het er al goed uit zien Ik hoop dat hij snel klaar is Dan kan ik hem in GTA SA zetten. Als je hem natuurlijk te downloaden zet.. gaat echt niet lukken gizmo bout altijd zijn wagen high-poly dus..
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Ik vind het er al goed uit zien Ik hoop dat hij snel klaar is Dan kan ik hem in GTA SA zetten. Als je hem natuurlijk te downloaden zet.. gaat echt niet lukken gizmo bout altijd zijn wagen high-poly dus.. Hij kan wel in SA, als ik de col maar low poly maak. Maar ik ben niet van plan hem in sa te zetten, dit is puur training. [EDIT] Kom er net achter dat dit me 200ste post in dit topic is. Bewerkt: 11 juli 2006 door ~> GizmO <~
Recommended Posts