Nickonly Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Hier een kleine demonstratie hoe je de bend functie leuk kan gebruiken: Lang leve de bend functie! En dit hier boven komt misschien in een mod die ik ooit ga maken...
Wazuup Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Als je nou eens een plane eronder gooit met een gras texture, en je maakt wat palen waarop die snelwegen kunnen rusten, dan heb je al een veel mooiere render dan wat je nu laat zien. Want wat wegen door elkaar is niet echt interessant. Probeer er dus iets realistsich van te maken, kijk maar naar muholland intersection in GTA SA als je niet genoeg inspiratie hebt. Mvg, Wazuup
Nickonly Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ey Wazuup, dat komt nog. Ik maak namelijk eerst snelwegen en andere belangrijke wegen, en daarna prop ik er een eiland onder. En die palen komen ook nog, maar omdat ik eerst de wegen en pas daarna de ondergrond maak, weet ik nog niet hoe ik de palen ga zetten, dus dat komt ook nog. en die palen die je al zag, was voor een brug, dus dan wist ik al hoe lang ze moetten zijn omdat water een geleike hoogte heeft. Dus wees maar gerust, er komt echt wel wat meer over een tijdje...
masterkey Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ziet er chil uit gizmo geil die speaker ga je ze in een wagen bouwen van sa dan download ik hem meteen en sloop ik de achter klep er uit
EXIT Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 @ nickonly: eerlijk vind ik je wegen te hoekig. ze moeten meer rondingen hebben maar ja dat is veel werk
Nickonly Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Trecton, dat heb ik ook al wel gezien, maar ik probeer hem ook een beetje low-poly te houden omdat ik hem ook ga proberen in SA te zetten (wel met meer omgeving en meer van alles). Maar als je bij dat stuk kijkt wat al wel pilaten heeft, daar zie het er een stuk beter uit kwa hoekkig. En dit is ook nog niet mijn uiteindelijke resultaat, ik ga hem dus ook nog perfecioneren. Edit- Beter? Voor: Na: Ik heb het ergste nu even verbeterd, maar de rest ga ik ook nog doen... Bewerkt: 28 juli 2006 door Nickonly
EXIT Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 ziet er al een stuk beter uit tip >> maar als je object in meer delen splits kun je in meer details gaan
Nickonly Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ja dat is ook waar, maar daar was ik ook al mee bezig. Wat je nu ziet is bijna een deel. Want aan de ene kant van dat knooppunt (waar al iets is) daar komt nog een afrit en daar stopt het object, en aan de andere kant, stopt de snelweg en dus ook het object. Dus ik ga er ook nog heel wat aan veranderen. 'T komt allemaal dus wel goed hoor .
Big-Bear Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Violá: Ben ze van plan in game te gaan zetten, als het texturen gaat lukken, ik heb er nog geen 20 minuten gewerkt en hij is vrij low-poly Het volgende wat ik nog gemaakt heb is spuuglelijk gebouwtje, alleen bedoeld, om gewoon wat functies die ik geleerd heb van Tut's te gebruiken, zoals de halve cilinder je daar zit, is bijvoorbeeld gedaan met "Hinge from Edge" Ciaó Bewerkt: 30 juli 2006 door Big-Bear
Wazuup Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Bear, leuk om je weer actief te zien op het forum. Je messen zijn ownage, vooral dat handvat ziet er gelikt uit Veel beter dan die standaard SA messen. Je gebouw is ook wel oke, maar niet echt spectaculair. Wel mooie clay renders btw Mvg Wazuup
Blastov Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Lompe-Beer, mooi. Mijn eerste render met V-Ray is een feit. Sad. Grijs. Bewerkt: 31 juli 2006 door Blaster27
Vinewood Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Big-Bear, Jouw mes is inderdaad erg mooi Ook het gebouw ziet er aardig mooi uit. Met welk programma werk jij ? :$
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Big-Bear, Jouw mes is inderdaad erg mooiOok het gebouw ziet er aardig mooi uit. Met welk programma werk jij ? :$ Hij gebruikt 3Ds max 7 of 8, zoals bijna alle GTA Modders op dit forum. @BB Hoeveel poly's heeft je mes? Bij het handvat loopt het al aardig op lijkt me. @Blaster Strakke rim, mooie render op de materials na.
Wauzie Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Mooie model big bear, nice knife. Blaster, je render is wel vet maar de belichting en je materials zijn niet zo mooi. Ik zou je skylight aanzetten en de vray light is minder fel.
Big-Bear Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Big-Bear, Jouw mes is inderdaad erg mooi Ook het gebouw ziet er aardig mooi uit. Met welk programma werk jij ? :$ Hij gebruikt 3Ds max 7 of 8, zoals bijna alle GTA Modders op dit forum. @BB Hoeveel poly's heeft je mes? Bij het handvat loopt het al aardig op lijkt me. @Blaster Strakke rim, mooie render op de materials na. Helemaal niet veel, een 18 sides cilinder, met 11 hjigh sgements, die dan extruden, onderaan een bevel, ik denk dat deze rond de 200 zit, makkelijk ingame te krijgen, moet alleen nu ff oefenenen met Unwrapping, dan ken ik gewoon er een plaatje op krijgen, ik heb namelijk geen bepaalde textures ervoor. @Blaster, Die is echt prachtig, alleen vind ik hoe hij staat niet echt mooi, je kan hem ook beter zien als hij net wat schuiner staat, maar het model zelf is prachtig evenals de textures.
Recommended Posts