Dilara Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hoi, ik ben bij een missie daar moet je de eerste cursussen volgen van de Vlieg school in het noorden.Als je die uitleg filmpje krijgt zie je dat je moet opstijgen,maar als ik dat doe word gewoon fout aangegeven. Ik kan niet verder als ik dat niet heb gehaalt dus willen jullie mij zeggen hoe ik dat moet oplossen MVG, Dilara Reageren
Ikkes Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hoi,ik ben bij een missie daar moet je de eerste cursussen volgen van de Vlieg school in het noorden.Als je die uitleg filmpje krijgt zie je dat je moet opstijgen,maar als ik dat doe word gewoon fout aangegeven. Ik kan niet verder als ik dat niet heb gehaalt dus willen jullie mij zeggen hoe ik dat moet oplossen MVG, Dilara hoi welkom op het forum wil je het nog een keer maar daniets duidelijker zeggen want hier snap ik niets van Groeten Ikkes ps. ik hoop dat je nog een goede tijd op het forum tegemoet ziet Reageren
Dilara Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Bedankt, Nja je weet toch wel de Flying school in het noorden? daar heb je van zulke opdrachten. ik ben bij de 1e.. Bij die 1e moet je leren opstijgen,dat kan ik wel.. maar als ik dat probeer staatdat ik het niet goed doe.. terwijl dat wel zo is,, Willen jullie mij daar mee helpen.. Anders kan ik niet verder want je moet die missie halen.. MVG, Dilara p.s. snap je het nu wel Bewerkt: 23 september 2005 door Dilara Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Als het goed is staat er precies aangegeven wanneer je moet opstijgen en je wielen enzo in moet trekken. Reageren
Ikkes Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 stuur anders even je savegame dan kunnen we kijken of het lukt groeten Ikkes Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 je kan het beter zelf doen want later vlieg je nogal veel dus erg onhandig als je dat niet kan.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ja Mad Dogg heeft een punt vliegen in SA is zeer belangrijk dus je kan het beter leren dan want je hebt het altijd nodig. Reageren
Barcelona Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 en het is altijd leuk om lekker te vliegen door sanandreas en bij missies moet je nartuurlijk ook weleens vliegen dus blijft het proberen en concentreer je dan lukt het wel Ontopic: je moet niet te snel gaan en je moet goed uit kijken voor de heuvels een bergen. succes! Reageren
Caltson Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 volg best de mensen op die alle tips hebben gegeven,en kijk ook zeer goed in de handleiding als je het verkeerde doet (p.s. laad beter geen savegames,want dan gaat de missie N.O.E je tegen vallen hoor!) Als je nu je antwoord hebt,laat dit topic dan rusten en ga au niet topicbumpen zoals "dank je nu kan ik het" want dat is nogwat onnutig.. Veel Succes! Reageren
Dilara Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 ik kan al wel vliegen hoor... alleen bij dat opstijgen als ik opstijg staat gewoon fout aangegeven Reageren
Baffie Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Kijk even in de filmpjes van Cygnus X, die staan vastgeplakt in dit stuk forum, heel handig, hierdoor heb ik ook de vliegschool goud gehaald. Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 hier is je save game. ik heb hem tot loop-o-loop gedaan(wat je vroeg) **KLik** Het was me een genoegen te helpen Groeten Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.