Xplode Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 hey ik ben een mod aan het maken. Ik heb in zmodeller een paard gemaakt voor een ****mod die binnnenkort ook op het inet komt (eigenlijk total makeover). Ik heb het paard gemaakt in splines->line dus met lijntjes maar hoe maak ik er nu een texture of skin op? Ik zie het nu als alleen maar lijntjes en puntjes! Reageren
munitions Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 bas zoek dat eens op in een tutorial als hier toch niemand op reageert Reageren
Xplode Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 kees, ik heb al veel gezocht maar kan m niet vinden...tutorial erover... Reageren
Tegh Geplaatst: 31 juli 2004 Rapport Geplaatst: 31 juli 2004 hmm, ik snap je niet echt... kan je geen tutorial vinden of iets in de tutorial? in ieder geval hier is de link van de zmodeler tutorial; Link off-topic*: ik ben er ook mee bezig en weet ook nog niet niet hoe ik verder moet ( kleur toevoege enzo). Ik moet die tutorial nog ff rustig doorlezen. Reageren
Timovich Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2004 heyik ben een mod aan het maken. Ik heb in zmodeller een paard gemaakt voor een ****mod die binnnenkort ook op het inet komt (eigenlijk total makeover). Ik heb het paard gemaakt in splines->line dus met lijntjes maar hoe maak ik er nu een texture of skin op? Ik zie het nu als alleen maar lijntjes en puntjes! Hoe gaat die mod heten? :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.