Velaro Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Als je bij gta 3 new game doet zie je uiteraart eeerst het intro-filmpje ,zou iemand dit kunnen opnemen met Fraps of dergelijke ?Ik heb GTA VC en GTA SA, in SA zie je Catalina terug en moet ze jou niet meer als vriend hebben,raad eens wie die 'iemand' is CLAUDE,iedereen zegt (wat natuurlijk waar is ) dat Catalina dan op Claude schiet,zou iemand dit kunnen opnemen,ik wil dat filmpje eens zien omdat ik dat een leuk vind (heb het al 1 maal gezien ) Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Hier een screenshot.. Gemaakt door Flitskikker! Reageren
Baffie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Dat is niet zo moeilijk hoor, precies die hele introscène staat ook op de trailer, dus die kan je ook zélf gemakkelijk zien. Opnemen met FRAPS levert vaak vertragingen op en stoterige beelden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.