M@RCEL Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Is er iemand die mij wil helpen met de missie Vertical Bird? Ik heb het al vaak geprobeerd maar hij lukt maar niet. Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Deze is niet moeilijk hoor maar zet best je skills allemaal vol en je lung capicity.Verdere uitleg is hier echt niet voor. Vertical Bird Reageren
Gunslinger Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Als je San Andreas voor de PC hebt, kun je je savegame ook in het Savegame Aanvraag Topic zetten. Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Heb hem op de PS2 al gehaald.... Weet op de PC niet hoe ik mijn thrusters naar voren kan zetten...... Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Als het goed is, is het Numpad 8. Reageren
Flame^ Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Is er iemand die mij wil helpen met de missie Vertical Bird? Ik heb het al vaak geprobeerd maar hij lukt maar niet. Deze missie is in feite heel makkelijk als je het op de juiste manier doet . Met het sluipen in het schip moet je geen moeite mee hebben. Zelfs als het alarm afgaat kan je rustig doorgaan. Wanneer je achtervolgd word kan je ipv de vliegtuigen neer te schieten gewoon wachten. Uiteindelijk zal een van de Hydra's stuk gaan, daarna weer een, etc. Wanneer je de boten moet vernielen kan je het beste gaan landen. Sta uit pak een Bazooka/Ander wapen en schiet op elke boot totdat hij stuk is. Vlieg daarna rustig naar verdant Meadows en Mission passed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.