Lance Vance Dance Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Hey mensen, ik had alle missies van El Burro al gedaan en alle missies van Portland. Ik had als laatste Uzi Rider gedaan en toen had ik hem afgesloten. Toen ik hem vandaag weer opstarte zag ik dat de telefoon in Portland het weer deed. Toen ik daar was moest ik weer Turismo doen. Ik deed Turismo en had hem gehaald, daarna ging ik weer er naar toe en stond er alweer Turismo.. Is dit een bug ofzo? (PS2) Lance Vance Dance Reageren
Velaro Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Hey mensen, ik had alle missies van El Burro al gedaan en alle missies van Portland. Ik had als laatste Uzi Rider gedaan en toen had ik hem afgesloten.Toen ik hem vandaag weer opstarte zag ik dat de telefoon in Portland het weer deed. Toen ik daar was moest ik weer Turismo doen. Ik deed Turismo en had hem gehaald, daarna ging ik weer er naar toe en stond er alweer Turismo.. Is dit een bug ofzo? (PS2) Lance Vance Dance Dit is wel heel raar Dus je bedoelt dat je die missie 2 keer moest doen ? Reageren
Mark B. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Je kunt die missie gewoon nog een keer doen, omdat je dan je tijd telkens weer kunt verbeteren.. Net zoals je bij Vice City met de Sunshine races.. Bewerkt: 23 september 2005 door Mark B. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 oh ok dat zal het dan wel zijn denk ik Mark B, ik kan namelijk niet die missies daarna doen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Na het voltooien van alle missies van een telefoon, kun je de eerste missie zo vaak doen als je wilt. Dit hoort zo, en is bij elke telefoon zo. Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Dit gebeurt ook als je de missies voor de Yardies al hebt gedaan dan blijft ie rinkelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.