Jump to content

Zou je een mod/total makeover willen van lotr, vrij middle earth verkenne, op nazgul vliegen enz..?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Zou je een mod/total makeover willen van lotr, vrij middle earth verkenne, op nazgul vliegen enz..?

• ja
      8
    • nee
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik en een vriend zijn een mod/total makeover aan het maken van lotr (lord of the rings). Ons id is om je als frodo, elf, dwerg en nog 2 karakters te laten rondlopen. Je kunt vliegen op de nazgul en vliegen met adelaars. Ook word er op paarden gereden en je bent vrij Middle earth te verkennen! we maken het namelijk helemaal na! We zijn nog niet zo ver maar als hij af is posten we hem hier zeker!

Geplaatst:
Maar wordt heel Vice City dan omgebouwd tot Lotr? :o

Ja Mitch. Je moet even beter lezen dan hoef je deze berichtjes ook niet te posten. ;)

Geplaatst:

Ok dat klinkt dus wel ok. Ik ben nu bezig met het paard. De screens van het laden en 8ergrond zijn allemaal al wel af maar ja. Dat is nog niets! Degene die de map zou maken is nu op vakantie :( en over een week ga ik zelf voor 3 weken dus dan zal het werk even stil liggen. Het probleem bij het paard is dat ik niet zou weten hoe ik iets om dat been heen krijg. Het is nu helemaal in splines gemaakt maar dat is dan ook alles. ik krijg er g1 surface omheen ofzo, tja ff verder zoeken maar!

het word iig gemaakt in zmodeller. Updates post ik in dit topic. Als je me erover wilt spreken, msn, r4zor_81 (at) hotmail DOT com

Geplaatst:

lijkt me leuk alleen bas doe niet te veel gay :blink: ;) <_< dingen erin oke zoals je eerder al eens deed :puh::D

Geplaatst:
lijkt me leuk alleen bas doe niet te veel gay :blink: ;) <_< dingen erin oke zoals je eerder al eens deed :puh::D

Hmm.. We willen graag dat je nuttig post! Je bent 14 en oud genoeg om zelf na te denken wat wel en niet goed is.

Ok dat klinkt dus wel ok. Ik ben nu bezig met het paard. De screens van het laden en 8ergrond zijn allemaal al wel af maar ja. Dat is nog niets! Degene die de map zou maken is nu op vakantie  en over een week ga ik zelf voor 3 weken dus dan zal het werk even stil liggen. Het probleem bij het paard is dat ik niet zou weten hoe ik iets om dat been heen krijg. Het is nu helemaal in splines gemaakt maar dat is dan ook alles. ik krijg er g1 surface omheen ofzo, tja ff verder zoeken maar!

het word iig gemaakt in zmodeller. Updates post ik in dit topic. Als je me erover wilt spreken, msn, r4zor_81 (at) hotmail DOT com

Nah.. Het maakt niet zoveel uit.. Als het maar een keer uitkomt. :puh:

Geplaatst:

vet dan wil eigelijk wel eenm szien hoe de collision files eruit zien van dat paard dan kan ik het dood rijden mocht je het willen uitproberen in vc eerst :puh:

Geplaatst:

btw cortez jou sig (handtekening ) is een beetje onscherp als je wil akn ik misschien een betere maken

Geplaatst:
btw cortez jou sig (handtekening ) is een beetje onscherp als je wil akn ik misschien een betere maken

Ten eerste: Spam! <_<

Ten tweede: Edit je bericht dus.

Ten derde: Dat kan ook in een PB. ;)

Mijn sig is helemaal niet onscherp. Het plaatje van 'Cortez' misschien wel, maar de rest niet. En ik laat hem mooi zo. Het is toch niet erg? Ik mag toch wel zelf weten wat voor sig ik doe?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...