Ferriej Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 hij loopt steedts vast als ik het spel opstart en hij aan het laden is ik heb alle back-ups van deze site er al ingeset mar werkt niet ik heb er aleen maar voertuigen in gedaan Reageren
Gunslinger Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) hij loopt steedts vast als ik het spel opstart en hij aan het laden isik heb alle back-ups van deze site er al ingeset mar werkt niet ik heb er aleen maar voertuigen in gedaan Weet je zeker dat je echt alle originele bestanden weer erin hebt gezet? Kijk even in de readme van de mods die je erin hebt gezet, daar staat namelijk vaak in van welke bestanden je een backup moet maken. Anders moet je San Andreas er even opnieuwe opzetten, dan is ie weer helemaal schoon. Bewerkt: 23 september 2005 door Gunslinger Reageren
Ferriej Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) hehe kan nogal cd is pleite ik heb er alleen voertuigen ingedaan is daar geen backup voor Bewerkt: 23 september 2005 door Ferriej Reageren
Achille Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Misschien omdat je zonder cd speelt dat ie niet alles goed kan laden ofzo of dat je die cd aan 1 van je maten moet vragen kan ook misschien helpen.. Bewerkt: 24 september 2005 door Mad Dogg Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Misschien omdat je zonder cd speelt dat ie niet alles goed kan laden ofzo of dat je die cd aan 1 van je maten moet vragen kan ook misschien helpen.. Nou, meestal geeft een No-DVD / No-CD geen problemen... Ik denk niet dat het daar aan kan liggen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.