Plyer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Het is al even geleden dat ik San Andreas nog eens heb gespeeld. Ik neem mijn cd uit de hoes en stop het in mijn PS2, het spel laad. Maar dan kan hij mijn savefile niet laden. Ik heb 2 saves op mijn memorycard staan. De eerste kan hij niet laden, maar de tweede wel. Wat kan het probleem zijn? Reageren
Flame^ Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Het is al even geleden dat ik San Andreas nog eens heb gespeeld. Ik neem mijn cd uit de hoes en stop het in mijn PS2, het spel laad. Maar dan kan hij mijn savefile niet laden. Ik heb 2 saves op mijn memorycard staan. De eerste kan hij niet laden, maar de tweede wel. Wat kan het probleem zijn? Wat voor foutmelding krijg je als hij niet kan laden ? Waarschijnlijk is je savefile corrupted omdat je (misschien) 1 van je memory cards uit je PS2 hebt gehaald tijdens het spelen. Hierdoor kan je save corrupted worden. Verder weet ik hier nogal weinig over en is er helaas geen andere oplossing dan opnieuw een savegame te beginnen . Bewerkt: 24 september 2005 door Big Smoke Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Om er zeker van te zijn of je savegame corrupt is, start je je PS2 op zonder disc erin. Dan ga je naar browser, en dan selecteer je de memorycard. Staat er op de savegame van San Andreas een blauw blokje, en staat rechtsboven in het scherm "corrupted"? Dan is je savegame kapot, en daar is niks aan te doen... Reageren
Plyer Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 @ Gunslinger: Er staat geen blauw blokje op mijn savefile. Dus ik denk niet dat ie corrupted is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.