Soemie Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Hallo, IK zit met een HEEL groot probleem en ik hoop dan ook dat jullie me hiermee kunnen helpen......... Het zit zo: Door een mod te gebruiken zijn de muziek files van de radiostations verloren gegaan, nergers meer te vinden........... Hierdoor kan ik het spel dus niet opstarten, toen ik naar mijn cd ging zoeken vondt ik ze niet meer!!! Dus nu is mijn vraag: Weet iemand waar ik een backup van de musicfiles van GTA SA kan downloaden?? Hopelijk kunnen jullie me helpen, alvast bedankt..... Soemie Bewerkt: 24 september 2005 door Soemie Reageren
Gunslinger Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Hallo,IK zit met een HEEL groot probleem en ik hoop dan ook dat jullie me hiermee kunnen helpen......... Het zit zo: Door een mod te gebruiken zijn de muziek files van de radiostations verloren gegaan, nergers meer te vinden........... Hierdoor kan ik het spel dus niet opstarten, toen ik naar mijn cd ging zoeken vondt ik ze niet meer!!! Dus nu is mijn vraag: Weet iemand waar ik een backup van de musicfiles van GTA SA kan downloaden?? Hopelijk kunnen jullie me helpen, alvast bedankt..... Soemie Nou, al die musicfiles zijn echt heel groot bij elkaar... Ik denk dat je beter SA opnieuw op je PC kan zetten... De radiostations zijn echt heel groot in San Andreas... Die moet je echt niet onderschatten. Reageren
Soemie Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ja maar ik ben mijn cd kwijt en daarom hoopte ik dat er ergens de radiostations te downloaden zijn........ Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Het is inderdaad heel erg groot, niemand kan een bestand van 3,23 GB voor je uploaden . Je zal toch echt moeten zorgen dat je die cd weer krijgt/vind van San Andreas . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.