Juice Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Wie weet er nog een site met veel skinsvoor GTA III? alvast bedankt! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Je mag hier geen reclame maken voor andere GTA Site's maar waarom gebruik je Google niet gewoon Typ in: GTA III Skins etc. En je zult genoeg vinden, en je kunt ze zelf ook nog is bewerken! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 hier zijn er nog wat: Klik hier voor skins. Reageren
Synchro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Wil je zelf een skin maken? Dta doe je dus zo : Ga naar Mijn computer -> Program Files -> Grand Theft Auto 3 -> Skins. Dan zie je daar de skin " Player ". Kopieer die skin. Open Paint , open de Player Skin. Bewerk wat. Opslaan hem dan terug in Bitmap Afbeelding en steek hem in de Skins map. Start GTA3 op. Ga naar Options -> Player Setup. Dan kies je skin , je kan je skin ook een naam geven. Geef dan het bestand een andere naam. Vergeet niet een backup te maken van de echte skin! Alvast hier is de echte skin... ------ Dit is zeker leuk als je een zelfgemaakte skin wilt .. Dan moet je niet zoeken voor een andere skin op een of andere site Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 bedankt voor de tip is echt leuk om te doen:D groeten Ikkes Reageren
Juice Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 bedankt voor de tip is echt leuk om te doen:Dgroeten Ikkes wie weet er nog meer sites waar veel skins staan oja en mijn creatieve uiting is niet zo creatief Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 bedankt voor de tip is echt leuk om te doen:Dgroeten Ikkes wie weet er nog meer sites waar veel skins staan oja en mijn creatieve uiting is niet zo creatief Je mag hier geen reclame maken voor andere GTA Site's Zie mijn post hierboven Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 wie weet er nog meer sites waar veel skins staan Ooit van Google gehoord!? Typ daar skins for GTA III in ofso en je vind echt wel wat. Reageren
Plyer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Je vind ook veel skins op andere GTA website's. Deze staan vermeld bij de 'Affiliates' op GtaGames.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.