erzincancanim Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 hee ik kom niet verder bij de missie jizzy dat je de 2 autos moet laten exploderen maar hoe moet je die exploderen please help mee P.S ik San Andreas op de Xbox Reageren
Flame^ Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 hee ik kom niet verder bij de missie jizzy dat je de 2 autos moet laten exploderenmaar hoe moet je die exploderen please help mee P.S ik San Andreas op de Xbox Heb je al in de Walktrough gekeken? Je kan het beste voordat je dat gedeelte begint even naar de Pay 'n' Spray rijden en je auto laten reperaren. Wanneer ze wegrijden doe dan gewoon constant drivebys en rij tegen ze aan. Op een gegeven moment komen ze aan bij een soort standbeelt, met een beetje geluk valt 1 van de autos of allebei om. Wanneer ze vast zitten in het verkeer kan je ook uitstappen en dan snel met een AK47/M4/Ander geweer op de autos schieten. Verder moet je gewoon blijven proberen. Uiteindelijk lukt het wel . Reageren
Velaro Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 hee ik kom niet verder bij de missie jizzy dat je de 2 autos moet laten exploderenmaar hoe moet je die exploderen please help mee P.S ik San Andreas op de Xbox Je moet een drive-by doen op die 2 auto's,toen ik hem voor de eerste keer deed beukte ik een paar keer tegen die Huntly en die vloog dan na een tijdje uit de bocht ,dan doe je drive-by op die stretch (heb hem dan toch zelf niet gedaan) PS:Plaats hem anders in de savegame-aanvraag Reageren
Baffie Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ik heb die missie pas ook nog gedaan, daar vond ik een aardig handig trucje (al zeg ik het zelf), als die kerel de hele tijd zit te preken moet je rechts naast de Huntley gaan rijden, ga iets achter hem en begin met drive-by's, haal hem in, en je schiet vanzelf een keer in de benzinetank, dan kun je al je aandacht richten op de Stretch, race er keihard achteraan, voer Drive-by's uit en zoals Big Smoke al zei, bij het standbeeld kun je korte metten met ze maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.